Мета: навчитися додавати в
проект новий спрайт і створювати для нього анімацію. Навчитися додавати в
проект звукові ефекти, настроювати їх.
Завдання. Необхідно
створити анімацію привида, що літає під музику (якщо натиснута клавіша «стрілка
управо» – привид летить право, якщо натиснута клавіша «стрілка вліво» – привид
летить вліво).
Технологія виконання завдання.
1.
Запустіть програму Scratch.
2.
Видалите з проекту Спрайт 1, він
нам не знадобиться для роботи.
3.
Додайте в проект новий спрайт,
натиснувши кнопку вибрати новий об'єкт з файлу. Спрайт вибрати з теки Fantasy, ім'я
спрайту Ghost1.
4.
Для вибраного спрайту складіть наступний
скрипт.
5.
Переведіть проект в режим
демонстрації.
6.
Для запуску проекту натискайте
або на «стрілку вліво» на клавіатурі, або на «стрілку управо». Переконаєтеся,
що проект працює нормально.
7.
Зробіть активною Сцену, перейдіть
в закладку звуки. Використовуючи кнопку Імпорт, додайте в проект новий звук Medieval2 з теки Music Loops.
8.
Зробіть активною сцену і складіть
для неї наступний скрипт.
9.
Переведіть проект в режим
демонстрації.
10. Для запуску проекту натисніть на
зелений прапор. Переконаєтеся, що Ваш проект працює нормально.
Варіанти завдань:
Для всіх
завдань підібрати відповідний фон і музичний супровід. Об'єкти повинні рухатися
вліво, управо, вгору, вниз при натисненні відповідної клавіші. При натисненні
клавіші «пропуск» об'єкти повинні щось повідомляти про себе.
1 варіант.
Скласти програму відьми, що літає.
2 варіант.
Скласти програму плаваючого крабика.
3 варіант.
Скласти програму бігаючого динозавра.
4 варіант.
Скласти програму плаваючої рибки.
5 варіант.
Скласти програму бегемота, що літає.
6 варіант.
Скласти програму бігаючого собаки.
7 варіант. Скласти
програму папуги, що літає.
8 варіант. Скласти
програму плаваючого аквалангіста.
9 варіант. Скласти
програму літака, що літає.
10 варіант. Скласти
програму плаваючого корабля.
Немає коментарів:
Дописати коментар