Пропонуємо реалізувати програму:
Елемент керування Entry (текстове поле)
Текстове поле - це найбільш уживаний елемент управління, оскільки його можна використовувати не тільки для перегляду інформації, як розглянутий раніше елемент управління Label, але і для введення даних під час виконання програми.
Текстове поле створюється за допомогою функції Entry() з наступним синтаксисом:
Властивості елемента керування Entry:
bg = 'значення' - колір фону мітки;
fg = 'значення' - колір тексту мітки;
font = 'шрифт розмір' - задає сімейство та розмір шрифту текстової мітки;
width = число - ширина кнопки у символах;
bd = число - задає рамку вказаної товщини;
show = 'значення' - вказується символ, який замінює введені значення (корисно використовувати при введенні паролів);
state = 'значення' - стан напису, доступний - enabled або недоступний - disabled.
Розглянемо приклад:
Створити програму, яка зчитує з текстового поля число і після натиснення кнопки виводить значення його кореня квадратного в текстову мітку, якщо корінь не добувається (число менше 0) - вивести вікно повідомлень з відповідним застереженням.
Немає коментарів:
Дописати коментар