for і іn range(3):
forward(100)
right(120)
Код першого стовпчика:
Ось перелік усіх основних команд модуля turtle
у Python, який використовується для графічного малювання:
Рух черепахи
-
forward(distance)
абоfd(distance)
— рух вперед на вказану відстань. -
backward(distance)
абоbk(distance)
абоback(distance)
— рух назад на вказану відстань. -
right(angle)
абоrt(angle)
— поворот вправо на вказаний кут (у градусах). -
left(angle)
абоlt(angle)
— поворот вліво на вказаний кут (у градусах). -
goto(x, y)
— переміщення до координат(x, y)
. -
setx(x)
— змінює лише координатуx
. -
sety(y)
— змінює лише координатуy
. -
setheading(angle)
абоseth(angle)
— встановлення напрямку (0 — схід, 90 — північ, 180 — захід, 270 — південь). -
home()
— повернення черепахи до початкової точки (0, 0) і напрямку (схід). -
circle(radius, extent=None, steps=None)
— малювання кола або його частини. -
dot(size=None, color=None)
— малювання крапки певного розміру і кольору.
Перемикання станів пера
-
penup()
абоpu()
абоup()
— підняти перо, щоб не малювати ліній. -
pendown()
абоpd()
абоdown()
— опустити перо, щоб почати малювання. -
pensize(width)
абоwidth(width)
— встановлення товщини лінії. -
pencolor(color)
— встановлення кольору пера (назва кольору, RGB або HEX). -
fillcolor(color)
— встановлення кольору заливки. -
color(pen, fill)
— встановлення кольорів пера та заливки одночасно. -
reset()
— очищення екрану і повернення черепахи до початкового стану. -
clear()
— очищення екрану без зміни положення черепахи. -
stamp()
— залишає відбиток форми черепахи на полотні. -
speed(speed)
— встановлення швидкості (від0
до10
або"fastest"
,"fast"
,"normal"
,"slow"
,"slowest"
).
Заповнення фігур
-
begin_fill()
— початок заливки фігури. -
end_fill()
— завершення заливки.
Запит параметрів
-
xcor()
— повертає поточну координатуx
. -
ycor()
— повертає поточну координатуy
. -
position()
абоpos()
— повертає поточні координати(x, y)
. -
heading()
— повертає поточний напрям черепахи. -
towards(x, y)
— повертає кут до точки(x, y)
від поточного положення.
Форми черепахи
-
shape(name)
— встановлення форми черепахи ("arrow"
,"turtle"
,"circle"
,"square"
,"triangle"
,"classic"
). -
shapesize(stretch_wid, stretch_len, outline)
— зміна розмірів форми черепахи. -
resizemode(mode)
— спосіб зміни розміру ("auto"
,"user"
,"noresize"
).
Екран і управління
-
bgcolor(color)
— змінює колір фону. -
bgpic(image)
— встановлює фон у вигляді зображення. -
title(title)
— встановлює заголовок вікна. -
screensize(width, height)
— змінює розмір полотна. -
delay(ms)
— затримка між кадрами (в мілісекундах). -
tracer(n=None, delay=None)
— контроль анімації черепахи. -
update()
— оновлення екрану (корисно, якщоtracer(0)
).
Події
-
onscreenclick(fun, btn=1, add=None)
— прив’язка функції до кліку на екрані. -
onkey(fun, key)
— прив’язка функції до натискання клавіші. -
listen()
— активує обробку подій клавіатури.
Завершення роботи
-
bye()
— закриває вікно графічного полотна.
Інші
-
done()
— сигналізує про завершення програми. -
write(arg, move=False, align="left", font=("Arial", 8, "normal"))
— виводить текст у вказаній точці.
Це основні функції, доступні у turtle
. Щоб дізнатися більше, можна звернутися до документації модуля Python turtle.
Немає коментарів:
Дописати коментар