for і іn range(3):
forward(100)
right(120)
Код першого стовпчика:
Ось перелік усіх основних команд модуля turtle у Python, який використовується для графічного малювання:
Рух черепахи
-
forward(distance)абоfd(distance)— рух вперед на вказану відстань. -
backward(distance)абоbk(distance)абоback(distance)— рух назад на вказану відстань. -
right(angle)абоrt(angle)— поворот вправо на вказаний кут (у градусах). -
left(angle)абоlt(angle)— поворот вліво на вказаний кут (у градусах). -
goto(x, y)— переміщення до координат(x, y). -
setx(x)— змінює лише координатуx. -
sety(y)— змінює лише координатуy. -
setheading(angle)абоseth(angle)— встановлення напрямку (0 — схід, 90 — північ, 180 — захід, 270 — південь). -
home()— повернення черепахи до початкової точки (0, 0) і напрямку (схід). -
circle(radius, extent=None, steps=None)— малювання кола або його частини. -
dot(size=None, color=None)— малювання крапки певного розміру і кольору.
Перемикання станів пера
-
penup()абоpu()абоup()— підняти перо, щоб не малювати ліній. -
pendown()абоpd()абоdown()— опустити перо, щоб почати малювання. -
pensize(width)абоwidth(width)— встановлення товщини лінії. -
pencolor(color)— встановлення кольору пера (назва кольору, RGB або HEX). -
fillcolor(color)— встановлення кольору заливки. -
color(pen, fill)— встановлення кольорів пера та заливки одночасно. -
reset()— очищення екрану і повернення черепахи до початкового стану. -
clear()— очищення екрану без зміни положення черепахи. -
stamp()— залишає відбиток форми черепахи на полотні. -
speed(speed)— встановлення швидкості (від0до10або"fastest","fast","normal","slow","slowest").
Заповнення фігур
-
begin_fill()— початок заливки фігури. -
end_fill()— завершення заливки.
Запит параметрів
-
xcor()— повертає поточну координатуx. -
ycor()— повертає поточну координатуy. -
position()абоpos()— повертає поточні координати(x, y). -
heading()— повертає поточний напрям черепахи. -
towards(x, y)— повертає кут до точки(x, y)від поточного положення.
Форми черепахи
-
shape(name)— встановлення форми черепахи ("arrow","turtle","circle","square","triangle","classic"). -
shapesize(stretch_wid, stretch_len, outline)— зміна розмірів форми черепахи. -
resizemode(mode)— спосіб зміни розміру ("auto","user","noresize").
Екран і управління
-
bgcolor(color)— змінює колір фону. -
bgpic(image)— встановлює фон у вигляді зображення. -
title(title)— встановлює заголовок вікна. -
screensize(width, height)— змінює розмір полотна. -
delay(ms)— затримка між кадрами (в мілісекундах). -
tracer(n=None, delay=None)— контроль анімації черепахи. -
update()— оновлення екрану (корисно, якщоtracer(0)).
Події
-
onscreenclick(fun, btn=1, add=None)— прив’язка функції до кліку на екрані. -
onkey(fun, key)— прив’язка функції до натискання клавіші. -
listen()— активує обробку подій клавіатури.
Завершення роботи
-
bye()— закриває вікно графічного полотна.
Інші
-
done()— сигналізує про завершення програми. -
write(arg, move=False, align="left", font=("Arial", 8, "normal"))— виводить текст у вказаній точці.
Це основні функції, доступні у turtle. Щоб дізнатися більше, можна звернутися до документації модуля Python turtle.


Немає коментарів:
Дописати коментар