середа, 14 травня 2025 р.

Завдання Scratch

Заходимо в онлайн сервіс https://scratch.mit.edu/

Як перетворити код Скрейч в Python

from turtle import*
for і іn range(3):
    forward(100)
    right(120)

Код першого стовпчика:



Ось перелік усіх основних команд модуля turtle у Python, який використовується для графічного малювання:


Рух черепахи

  • forward(distance) або fd(distance) — рух вперед на вказану відстань.

  • backward(distance) або bk(distance) або back(distance) — рух назад на вказану відстань.

  • right(angle) або rt(angle) — поворот вправо на вказаний кут (у градусах).

  • left(angle) або lt(angle) — поворот вліво на вказаний кут (у градусах).

  • goto(x, y) — переміщення до координат (x, y).

  • setx(x) — змінює лише координату x.

  • sety(y) — змінює лише координату y.

  • setheading(angle) або seth(angle) — встановлення напрямку (0 — схід, 90 — північ, 180 — захід, 270 — південь).

  • home() — повернення черепахи до початкової точки (0, 0) і напрямку (схід).

  • circle(radius, extent=None, steps=None) — малювання кола або його частини.

  • dot(size=None, color=None) — малювання крапки певного розміру і кольору.


Перемикання станів пера

  • penup() або pu() або up() — підняти перо, щоб не малювати ліній.

  • pendown() або pd() або down() — опустити перо, щоб почати малювання.

  • pensize(width) або width(width) — встановлення товщини лінії.

  • pencolor(color) — встановлення кольору пера (назва кольору, RGB або HEX).

  • fillcolor(color) — встановлення кольору заливки.

  • color(pen, fill) — встановлення кольорів пера та заливки одночасно.

  • reset() — очищення екрану і повернення черепахи до початкового стану.

  • clear() — очищення екрану без зміни положення черепахи.

  • stamp() — залишає відбиток форми черепахи на полотні.

  • speed(speed) — встановлення швидкості (від 0 до 10 або "fastest", "fast", "normal", "slow", "slowest").


Заповнення фігур

  • begin_fill() — початок заливки фігури.

  • end_fill() — завершення заливки.


Запит параметрів

  • xcor() — повертає поточну координату x.

  • ycor() — повертає поточну координату y.

  • position() або pos() — повертає поточні координати (x, y).

  • heading() — повертає поточний напрям черепахи.

  • towards(x, y) — повертає кут до точки (x, y) від поточного положення.


Форми черепахи

  • shape(name) — встановлення форми черепахи ("arrow", "turtle", "circle", "square", "triangle", "classic").

  • shapesize(stretch_wid, stretch_len, outline) — зміна розмірів форми черепахи.

  • resizemode(mode) — спосіб зміни розміру ("auto", "user", "noresize").


Екран і управління

  • bgcolor(color) — змінює колір фону.

  • bgpic(image) — встановлює фон у вигляді зображення.

  • title(title) — встановлює заголовок вікна.

  • screensize(width, height) — змінює розмір полотна.

  • delay(ms) — затримка між кадрами (в мілісекундах).

  • tracer(n=None, delay=None) — контроль анімації черепахи.

  • update() — оновлення екрану (корисно, якщо tracer(0)).


Події

  • onscreenclick(fun, btn=1, add=None) — прив’язка функції до кліку на екрані.

  • onkey(fun, key) — прив’язка функції до натискання клавіші.

  • listen() — активує обробку подій клавіатури.


Завершення роботи

  • bye() — закриває вікно графічного полотна.


Інші

  • done() — сигналізує про завершення програми.

  • write(arg, move=False, align="left", font=("Arial", 8, "normal")) — виводить текст у вказаній точці.

Це основні функції, доступні у turtle. Щоб дізнатися більше, можна звернутися до документації модуля Python turtle.



Немає коментарів:

Дописати коментар