Традиційне навчання
|
«Перевернуте»
навчання
|
Підготовка
до уроку
|
|
·
Учитель готує дидактичні матеріали до уроку
·
Учні читають удома матеріали, які вивчали на
уроці, у підручнику та робочих зошитах
|
·
Учитель готує текстові та відеоматеріали
відповідно до теми уроку і розміщує їх в інтернеті (у віртуальному
навчальному середовищі)
·
Учні ознайомлюються з темою наступного уроку,
переглядаючи матеріали вчителя в Інтернеті,
а також повторюють тему попереднього уроку за допомогою онлайн- матеріалів
|
Перебіг уроку
|
|
·
Учитель розповідає тему уроку, детально
пояснює матеріал, який є найбільш проблемним для учнів
·
Учні сприймають від учителя нову для себе
інформацію
|
·
Учитель пропонує учням інтерактивні вправи,
під час розв'язання яких вони застосують отримані вдома знання
·
Учні розв’язують інтерактивні вправи,
застосовуючи отримані вдома знання
|
Завершення
уроку
|
|
·
Учитель дає учням домашнє завдання за вивченою
у класі темою
·
Учні отримують домашнє завдання
|
·
Учитель надає учням відео-та аудіо матеріали
для підготовки наступної теми, що будуть вивчати, а також повідомляє, що
завжди готовий до зворотного зв'язку онлайн
·
Учні отримують онлайн-матеріали для підготовки
до наступного уроку, інтерактивні вправи для удосконалення на практиці своїх
умінь і навичок
|
Сайт присвячений онлайн сервісам і методам їх застосування
в навчальному процесі
понеділок, 9 квітня 2018 р.
Порівняння традиційного та «перевернутого» навчання
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар