вівторок, 10 квітня 2018 р.

Особливості «перевернутого» уроку

Авторами технології «перевернутий клас» є американ­ські вчителі природничих наук Джонатан Бергман (Jonathan Bergman) та Аарон Саме (Aaron Sams).
 Аарон Саме (Aaron Sams)
Джонатан Бергман (Jonathan Bergman)



Ця технологія насампе­ред дає учням змогу отримати задоволення від збільшення їхньої персональної участі й у підготовці до уроку, і під час його пере­бігу.








Перевернутий клас

Так називають метод навчання, при якому вся теоретична і лекційна програма вивчається вдома, а в класі з учителем детально розбираються завдання і вправи по темі.

Метою проведення «перевернутого» уроку є:
  • стимулювати учнів дізнаватися з кожної теми більше, ніж подано в підручнику;
  • підвищити рівень самостійної роботи учнів із різними дже­релами інформації;
  • дати учням змогу вправлятися у виступах і дискусіях, роботі в групі, виконанні різних ролей.

Для успішного перебігу «перевернутого» уроку слід урахувати такі чинники:

  • завчасну підготовку учнями нової теми вдома за створени­ми вчителем матеріалами;
  • активну взаємодію вчителя й учнів на уроці (обговорення, закріплення, перевірку рівня засвоєння матеріалу тощо);
  • учні отримують знання у зручний для них час, а не лише під час уроку;
  • кожен з учнів засвоює навчальний матеріал у власному темпі, витрачаючи стільки часу на опрацювання аудіо- та відеозапиоів, створених учителем, скільки вважає за потрібне;
  •  учитель у віртуальному навчальному середовищі надає індивідуальні консультації учням, що позбавляє їх страху не зрозуміти новий матеріал;
  •  учитель має змогу спостерігати за прогресом кожного учня і рівнем його розуміння навчального матеріалу;
  • учитель економить час на ознайомленні з новим матеріалом та використовує його для інтерактивної роботи з учнями;
  • учителю та учням достатньо недорогих технічних пристроїв, як-от: диктофон, мікрофон, камера (вебкамера), комп'ютер зі стандартним програмним забезпеченням;
  • учні під час підготовки до уроку вдома можуть використовувати багато додаткових джерел: інтернет, книжки, словники тощо

Немає коментарів:

Дописати коментар