Авторами технології «перевернутий клас» є американські вчителі природничих наук Джонатан Бергман (Jonathan Bergman) та Аарон Саме (Aaron Sams).
|
Аарон Саме (Aaron Sams) |
|
Джонатан Бергман (Jonathan Bergman) |
Ця технологія насамперед дає учням змогу отримати задоволення від збільшення їхньої персональної участі й у підготовці до уроку, і під час його перебігу.
Перевернутий клас
Так називають метод навчання, при якому вся
теоретична і лекційна програма вивчається вдома, а
в класі з учителем детально розбираються завдання і
вправи по темі.
Метою проведення «перевернутого» уроку є:
- стимулювати учнів дізнаватися з кожної теми більше, ніж подано в підручнику;
- підвищити рівень самостійної роботи учнів із різними джерелами інформації;
- дати учням змогу вправлятися у виступах і дискусіях, роботі в групі, виконанні різних ролей.
Для успішного перебігу «перевернутого» уроку слід урахувати такі чинники:
- завчасну підготовку учнями нової теми вдома за створеними вчителем матеріалами;
- активну взаємодію вчителя й учнів на уроці (обговорення, закріплення, перевірку рівня засвоєння матеріалу тощо);
- учні отримують знання у зручний для них час, а не лише під
час уроку;
- кожен з учнів засвоює навчальний матеріал у
власному темпі, витрачаючи стільки часу на опрацювання
аудіо- та відеозапиоів, створених учителем, скільки вважає за потрібне;
- учитель у віртуальному навчальному середовищі
надає індивідуальні консультації учням, що позбавляє їх страху не зрозуміти новий
матеріал;
- учитель має змогу спостерігати за прогресом
кожного учня і рівнем його розуміння навчального матеріалу;
- учитель економить час на ознайомленні з новим
матеріалом та використовує його для інтерактивної роботи з учнями;
- учителю та учням достатньо недорогих технічних
пристроїв, як-от: диктофон, мікрофон, камера (вебкамера), комп'ютер зі
стандартним програмним забезпеченням;
- учні під час підготовки до уроку вдома можуть використовувати багато
додаткових джерел: інтернет, книжки, словники тощо
Немає коментарів:
Дописати коментар