четвер, 26 жовтня 2017 р.

Тема: Використання стилів і шаблонів документів.

Тема: Використання стилів і шаблонів документів.
Мета: вчитися використовувати вбудовані в текстовий процесор стилі та створювати 
              власні; створювати нові шаблони та редагувати існуючі.

Хід роботи.
1.            Завантажити текстовий процесор Microsoft Office Word.
2.            Встановити параметри сторінки: всі поля по 2 см.
3.            Створити новий шаблон титульної сторінки для реферату.
4.            Оформити титульну сторінку за допомогою стилів: для тексту вгорі Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України використати стиль Заголовок 1. Змінити цей стиль наступним чином: шрифт – Verdana, інтервал – полуторний, розмір – 12, колір – темно-синій, вирівнювання – по центру. Назвати новоутворений стиль Прізвище_Абзац по центру.
5.            Використовуючи стиль Прізвище_Абзац по центру, оформити наступні рядки: Бобринецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. П. П. Шумилова




6.            Придумати будь-яку назву реферату і оформити її, використовуючи довільний стиль об’єкту WordArt.
7.            Текст Виконав… оформити стилем Заголовок 2, та зробити відповідний відступ зліва.
8.            Використовуючи стиль Прізвище_Абзац по центру, оформити надпис: Бобринець — 2011
9.            Встановити довільну фігурну рамку навколо сторінки та зберегти документ у власну папку з іменем shablon_ref.dot (як шаблон).
10.        Відкрити щойно створений шаблон і на його основі створити ще одну титульну сторінку, змінивши назву реферату, стиль WordArt та фігурну рамку навколо сторінки. Зберегти нову титульну сторінку як документ Word в свою папку під назвою Титул_Прізвище.
11.        Переглянути документ в різних режимах перегляду, клацаючи по черзі кнопки, розміщені в лівому нижньому куті екрану  
12.        За допомогою Майстра календарів створити календар на 3 місяці: з жовтня по грудень 2011 року.
Виконати команду Файл → Створити. В області завдань в розділі Шаблони клацнути посилання На моєму комп’ютері. Перейти на вкладку Інші документи.
13.        Скопіювати у власну папку документ Символіка, що знаходиться в папці ПР(10) в Мої документи.
14.        Оформити документ, створивши для нього наступний стиль: шрифт – Calibri, інтервал – полуторний, розмір – 12, колір – Індиго. Назвати новоутворений стиль Прізвище_Клас. Зберегти зміни.
15.        Здати роботу вчителю.
16.        Закрити всі вікна. Закінчити роботу на комп’ютері.


 Контрольні запитання.
1.      Що таке стиль? Які переваги надає форматування з використанням стилів?
2.      Як призначити стиль текстовому об’єкту?
3.      Перелічити режими перегляду документа.
4.      Як використати необхідний шаблон?

5.      Як викликати Майстер створення документів?

Немає коментарів:

Дописати коментар