·
навчальна: сформувати свідомі знання з
даної теми, закріпити правила поведінки в школі;
·
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та
моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
·
виховна: виховувати інтерес до вивчення
інформатики.
Тип уроку: превірка знань
Обладнання та наочність: комп’ютери,
підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Сходинки до
інформатики
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
Повторення
правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні у нас дуже складний урок. Сьогодні у
нас контроль по темі «Текстовий редактор» Працювати ми будемо в 2 напрямках.
Теоретичної частини за допомогою тестування на комп’ютері та практичного
завдання.
IV. Самостійна робота
Вправа для профілактики короткозорості та
порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар