Сайт присвячений онлайн сервісам і методам їх застосування
в навчальному процесі
понеділок, 11 грудня 2017 р.
вівторок, 5 грудня 2017 р.
Взаємодія об'єктів. Випадкові числа в Scratch
«Взаємодія об'єктів. Випадкові числа»
Мета: навчитися складати
проекти з декількома об'єктами, що взаємодіють між собою.
Завдання. Потрібно
в Scratch
реалізувати наступний сценарій. Під водою молюск намагається зловити їжу, яка
від нього постійно відплигує в нове випадкове місце. Через якийсь час молюскові
все-таки вдається зловити і з'їсти їду.
Технологія виконання завдання.
1.
Запустіть програму Scratch.
2.
Видалите з проекту Спрайт 1, він
нам не знадобиться для роботи.
3.
Додайте в проект новий спрайт,
змініть фон сцени.
Обчислювальні алгоритми в Scratch
«Обчислювальні алгоритми»
Мета: навчитися складати
обчислювальні алгоритми змінних.
Завдання. Потрібно
в Scratch
реалізувати наступний сценарій. Кіт запрошує послідовно значення трьох чисел,
знаходить більше з них і суму цих чисел.
Технологія виконання завдання.
1.
Визначимо, які змінні будуть нам
потрібні.
A, B, C –
це числа, які ми вводитимемо з клавіатури.
Max, Sum – це
відповідно максимальне значення і сума.
Алгоритм
наступний:
Спочатку
порівнюються перші два числа, а потім більше з них порівнюється з третім і
результат запам'ятовується в Max.
Для того,
щоб запам'ятати більше з перших двох чисел, введемо змінну T.
Малювання в Scratch
Мета: навчитися складати
проекти з використанням команд малювання.
Завдання. Потрібно
в Scratch
реалізувати наступний сценарій. Кіт малює правильний шестикутник із сторонами
різного кольору. По натисненню клавіші «пропуск» - колір фону міняється.
Технологія виконання завдання.
1.
Запустіть програму Scratch.
2.
Зменшіть спрайт Кота, змініть фон
сцени. Додайте ще один фон іншого кольору.
Додавання нового спрайту в проект.
Додавання нового спрайту в
проект.
Створення інтерактивної анімації для нього.
Додавання звукових ефектів в
проект.»
Мета: навчитися додавати в
проект новий спрайт і створювати для нього анімацію. Навчитися додавати в
проект звукові ефекти, настроювати їх.
Завдання. Необхідно
створити анімацію привида, що літає під музику (якщо натиснута клавіша «стрілка
управо» – привид летить право, якщо натиснута клавіша «стрілка вліво» – привид
летить вліво).
Технологія виконання завдання.
1.
Запустіть програму Scratch.
2.
Видалите з проекту Спрайт 1, він
нам не знадобиться для роботи.
Підписатися на:
Дописи (Atom)