понеділок, 11 грудня 2017 р.

Розробити мультимедійну презентацію магазина. PowerPoint



Завдання:
Розробити мультимедійну презентацію магазина. Презентація повинна мати наступну структуру:

Засобами середовища MS PowerPoint відтворіть імітацію виклику ліфту

В готелі для зручного підйому відвідувачів та їх вантажу на свій поверх використовується ліфт. Засобами середовища MS PowerPoint відтворіть імітацію виклику ліфту, його підйому та спуску для триповерхового готелю.
Після запуску презентації відображені кнопка виклику та зачинені двері ліфту:

вівторок, 5 грудня 2017 р.

Взаємодія об'єктів. Випадкові числа в Scratch

«Взаємодія об'єктів. Випадкові числа»


Мета: навчитися складати проекти з декількома об'єктами, що взаємодіють між собою.
Завдання. Потрібно в Scratch реалізувати наступний сценарій. Під водою молюск намагається зловити їжу, яка від нього постійно відплигує в нове випадкове місце. Через якийсь час молюскові все-таки вдається зловити і з'їсти їду.

Технологія виконання завдання.
1.     Запустіть програму Scratch.
2.     Видалите з проекту Спрайт 1, він нам не знадобиться для роботи.
3.     Додайте в проект новий спрайт, змініть фон сцени.



Обчислювальні алгоритми в Scratch

«Обчислювальні алгоритми»


Мета: навчитися складати обчислювальні алгоритми змінних.
Завдання. Потрібно в Scratch реалізувати наступний сценарій. Кіт запрошує послідовно значення трьох чисел, знаходить більше з них і суму цих чисел.

Технологія виконання завдання.
1.     Визначимо, які змінні будуть нам потрібні.
A, B, C – це числа, які ми вводитимемо з клавіатури.
Max, Sum – це відповідно максимальне значення і сума.
Алгоритм наступний:
Спочатку порівнюються перші два числа, а потім більше з них порівнюється з третім і результат запам'ятовується в Max.
Для того, щоб запам'ятати більше з перших двох чисел, введемо змінну T.



Малювання в Scratch

Мета: навчитися складати проекти з використанням команд малювання.
Завдання. Потрібно в Scratch реалізувати наступний сценарій. Кіт малює правильний шестикутник із сторонами різного кольору. По натисненню клавіші «пропуск» - колір фону міняється.

Технологія виконання завдання.
1.     Запустіть програму Scratch.
2.     Зменшіть спрайт Кота, змініть фон сцени. Додайте ще один фон іншого кольору.


Додавання нового спрайту в проект.

Додавання нового спрайту в проект.

Створення інтерактивної анімації для нього.

Додавання звукових ефектів в проект.»


Мета: навчитися додавати в проект новий спрайт і створювати для нього анімацію. Навчитися додавати в проект звукові ефекти, настроювати їх.
Завдання. Необхідно створити анімацію привида, що літає під музику (якщо натиснута клавіша «стрілка управо» – привид летить право, якщо натиснута клавіша «стрілка вліво» – привид летить вліво).
Технологія виконання завдання.
1.     Запустіть програму Scratch.
2.     Видалите з проекту Спрайт 1, він нам не знадобиться для роботи.

Створити проект для порівняння двох заданих чисел

Завдання 1. Створити проект для порівняння двох заданих чисел згідно з таким алгоритмом:
  1. Отримати два числа A і B.
  2. Знайти різницю А – B.
  3. При від'ємній різниці повідомити, що число А менше.
  4. При додатній різниці повідомити, що число А більше.
  5. Якщо різниця дорівнює 0, повідомити, що числа збігаються.