пʼятниця, 9 травня 2025 р.

Завдання для самостійного виконання


Завдання 1.

Наприклад, створимо програму, яка малюватиме круги різного радіуса, починаючи з 1 пікселя, кожен наступний матиме радіус на 4 пікселів більший, доки радіус не перевищить 150 пікселів. Звичайно, для цього можна використати цикл з лічильником, але тоді нам додатково доведеться порахувати кількість ітерацій які потрібно виконати. Ми ж скористаємось циклом з умовою, при цьому створивши комірку пам'яті в якій зберігатимемо значення радіуса нашого кола, при кожній ітерації - це значення будемо збільшувати на 4 пікселя і при досягненні значення 150 - зупинимо виконання програми.



Приклад виконання програми:

Завдання 2.

Створимо програму, яка малюватиме квадратичну спіраль, починаючи з довжини сторони квадрата 1 піксель, кожна наступна сторона матиме довжину на 2 пікселі більшу за попередню. Спіраль малюватимемо до тих пір, доки сторона не перевищує 150 пікселів:




Приклад виконання програми:

Завдання 3:

Створимо програму, яка малюватиме "квітку" з пелюстками у вигляді ромбів (попереднє д/з, кути 10 та 170 градусів, сторона - 100 пікселів), довільного кольору, які розташуються через 35 градусів до припинення роботи програми. Очевидно, нам потрібно використати, по перше вкладеність циклів, та по друге - безкінечний цикл. Створити безкінечний цикл досить просто, достатньо вказати умову, яка ніколи не зможе стати хибною! (Наприклад, вказавши в якості умови значення True):



Завдання 4: Малювання сітки квадратів

Створимо програму, яка малюватиме сітку квадратів із заданим кроком між ними. Починаючи з координати (0, 0), малюємо квадрати розміром 20 пікселів, розташовані через 10 пікселів один від одного, доки координати не перевищать 150 пікселів.


Завдання 5: Малювання "сніжинки" із трикутників

Створимо програму, яка малює "сніжинку" із трикутників. Кожний трикутник матиме основу довжиною 50 пікселів, а його вершини обертатимуться на 30 градусів. Процес триває, доки повний оберт (360 градусів) не буде завершено.


Завдання 6: Малювання концентричних еліпсів

Створимо програму, яка малює концентричні еліпси. Почнемо з еліпса, у якого горизонтальний радіус становить 50 пікселів, а вертикальний — 30 пікселів. При кожній ітерації обидва радіуси збільшуються на 10 пікселів, доки горизонтальний радіус не перевищить 200 пікселів.


Завдання 7: Малювання "зірки" з багатокутників

Створимо програму, яка малює зірку з багатокутників. Кожний наступний багатокутник матиме на 1 вершину більше, ніж попередній, починаючи з трикутника. Радіус вписаного кола багатокутника становить 50 пікселів. Процес триває до 10-тикутника.


Завдання 8: Малювання хвилі з дуг

Створимо програму, яка малює хвилеподібний візерунок із дуг. Початкова дуга має радіус 30 пікселів і кут 90 градусів. При кожній ітерації радіус дуги збільшується на 10 пікселів, доки не досягне 150 пікселів. Кожна дуга малюється під новим нахилом у 15 градусів.

Хочете, щоб я реалізував ці задачі на Python?

Немає коментарів:

Дописати коментар