понеділок, 22 травня 2023 р.

Мамина казка про білочку" на комп'ютері в програмі PowerPoint

 


Швидке видалення фону зображень за допомогою DeleteBg
















Мамина казка про Білочку

В одному лісі жила Білочка. Вона дуже любила гратися зі своїми друзями – лісовими звірятками. На холодну зиму Білочка збирала горішки і клала їх у своє дупло на дереві.

Але одного разу вона повернулася з лісу та побачила, що її горішків немає. Білочка так засмутилася, що аж заплакала. Але треба було щось робити. Витерла вона очі хустинкою та пішла шукати зниклі горішки.
Дупло пусте! Куди ж поділись мої горішки? Що ж мені тепер робити?

Що сталося, білочко?
Ой, Їжачок! Були в мене горішки зібрані на зиму. А сьогодні я прийшла з лісу додому, а їх немає. Що мені робити? Що я буду їсти взимку?
У мене є трішки яблук. Візьми їх, насуши на зиму та не сумуй!
Дякую, їжачок!

У білочки біда! Давайте допоможемо їй із запасами на зиму!
Я поділюсь горішками!
Я принесу ягоди!

Дякую Вам друзі за турботу і допомогу! Пригощайтесь пирогом, який я спекла!

Дякую за увагу!

 



Немає коментарів:

Дописати коментар