понеділок, 30 березня 2020 р.

Дистанційне навчання. Вибираємо найзручніший інструмент взаємодії з учнями.





Google Classroom


Google Classroom — безкоштовний сервіс, яким може скористатися кожен, хто має обліковий запис у Google. Вчитель входить у систему та створює свій «Клас», де кожен вчитель-предметник буде публікувати навчальні матеріали, давати завдання учням та спілкуватися з ними. Посилання на свій «Клас» треба розіслати всім учням. Якщо діти користуватимуться платформою з телефону, мають завантажити на мобільний однойменний застосунок.


Отже, вчитель буде розташовувати уроки в «Класі» у чіткій послідовності, а учні зможуть і коментувати ці уроки, і бачити всі потрібні посилання та свої оцінки. Усе це — на одній сторінці. Це точно зручніше, ніж спілкування в Viber-групах.


Дуже докладні поради від а до я про використання Google Classroom на всю потужність можете подивитись у сертифікованого тренера Антоніни Букач — https://cutt.ly/NthEfYR .






Сервіс для створення блогів Blogger - https://www.blogger.com/


Більшість наших вчителів проходили дистанційне навчання, мають власні блоги та вміють розміщувати матеріали на ньому. Тому на нашу думку, найпростіше буде організувати роботу на своєму блозі. Для зручного групування матеріалів по кожному классу і предмету, якщо учитель має декілька предметів, щоб не створювати окремі блоги, матеріал можна позначати мітками. Мітки розділяємо комами, наприклад, 7 клас , 8 клас або хімія 7 клас, географія 8 клас і т.д.(Додаток 2 АБО https://www.youtube.com/watch?v=8FZuMAVUXco /, https://www.youtube.com/watch?v=DYqJM-o9mo4 ). Для обговорення можна використати додавання коментарів, спільні документи на Google-ДИСКУ ТОЩО.




Сервіс https://padlet.com/ - онлайн-дошка для тих, хто не має блогу, не працював з Google Classroom - максимально простий інтерфейс, мінімум вимог для підключення учнів, можливість почати роботу вже і зараз. Тут вчитель сам може виставляти інформацію для своїх класів, потрібно лише один раз повідомити посилання на свою дошку в групу класу , можна виставляти посилання на різноманітні ресурси та формулювати різноманітні завдання (фото зошита з вправою, запис звукової чи відео відповіді, прикріплення файлу з рефератом/презентацією і т.д.), учні можуть надсилати виконані роботи (можливий недолік: учні бачитимуть роботи одні одних, тому якщо домашнє можна списати - то воно, ймовірно, буде списане. і ще нюанс - якщо відкрити доступ, то учні можуть надсилати неконтрольований контент... порада - в такому разі закрити дошку лише на читання, і запровадити інший спосіб здавання домашнього - через електронну пошту, наприклад).

Немає коментарів:

Опублікувати коментар