четвер, 21 листопада 2019 р.

Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей Практична робота 5



Завдання 1. Трикутник і коло (4 бали)
Використайте комп'ютерну модель трикутника, вписаного в коло, за адресою https://ggbm.at/NKBKwrKf, проведіть дослідження, як розміщується центр кола, описаного навколо трикутника, залежно від виду трикутника.
Зауважте, що змінити вигляд трикутника можна, змінюючи положення його вершин. Зробіть висновок про вид і призначення комп'ютерної моделі.




Завдання 2. Хімічний експеримент (10 балів)

Створіть комп'ютерну модель проведення експерименту з хімії, під час якого відбувається реакція йонного обміну, у результаті якого виділяється газ.
Збережіть модель з іменем Хімічна реакція у власній структурі папок:
Документи\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 23\

Завдання 3. Грілка (10 балів)
Учні 9 класу проводять дослідження для визначення, що ефективніше використовувати як грілку: цеглину масою 2 кг чи воду об'ємом 2 л, налиту, наприклад, у пластикову пляшку. Вважають, що і цегла, і вода охолоджуватимуться на однакову температуру. Використовуючи відомі з курсу фізики формули для обчислення кількості теплоти, дев'ятикласники склали математичну модель задачі:

Розробіть обчислювальну комп'ютерну модель, яка відповідає поданій математичній. Доберіть засіб для створення моделі самостійно. Дані про питомі теплоємності води св, цегли сц та густину води рв знайдіть в Інтернеті. За отриманим значенням зробіть висновок: якщо отримане значення більше 1, то краще використовувати воду, якщо ні – цеглину. Збережіть модель з іменем Грілка у власній структурі папок:
Документи\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 23\

Завдання 4. Велика двадцятка (10 балів)
Складіть карту знань про країни-члени Великої двадцятки (G-20). Розмістіть країни, згрупувавши їх за територіальним принципом так, щоб назви вузлів відповідали континентам. Для кожної країни додайте посилання на відповідну статтю у Вікіпедії. Визначте за комп'ютерною моделлю континент, на якому розташовано найбільше країн-членів Групи двадцяти міністрів фінансів та керівників центральних банків. Свою відповідь позначте червоним кольором відповідного вузла. Збережіть карту з іменем Велика двадцятка у власній структурі папок:
Документи\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 23\

Закрийте всі відкриті вікна.
Повідомте вчителя про завершення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар