середа, 20 грудня 2017 р.

Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч

Завдання. Створення узорів
1.     Запусти програму Scratch.

2.      Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд.


3.     Створи алгоритм побудови узору:
1.     В блоці команд «Керування» обери команду «Коли натиснуто прапорець».
2.     Для того, щоб олівець почав малювати потрібно задати його колір, розмір та опустити його, для цього:
- перейди в блок «Олівець» та обери команди «Задати колір олівця» (колір обирається на свій розсуд),
- обери команду «Задати розмір олівця» (обери 2 розмір), - обери команду «Опустити олівець».
3.     Для того, щоб герой малював фігуру, потрібно обрати кут на який герой буде повертатися. Якщо це квадрат, то потрібно 360 градусів поділити на кількість сторін. Ми отримаємо 900.
4.     У блоці «Рух» обираємо команду «Повернутися на ___ градусів» (обираємо на 900).
5.     У блоці «Рух» обираємо команду «Переміститись на __ кроків» (обираємо на 100 кроків).

6.     Для того, щоб герой намалював чотири сторони, застосовуємо циклічний алгоритм, в блоці «Керування» обираємо команду «Повторити__» (повторити 4 рази, бо у наш квадрат має 4 сторони). Та вставляємо в середину цієї команди, команди «Повернутися на 900 градусів» та «Переміститись на 100 кроків».

Вправа 2. Створення циклічного алгоритму у середовищі Scratch
Завдання. За даним зразком створи узори, які показані на малюнку 1 та 2. 
Вправа 3. Створення циклічного алгоритму у середовищі Scratch
Завдання. Створення узорів
1.     Запусти програму Scratch.
2.      Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд.
3.     Створи алгоритм побудови узору:


1.     В блоці команд «Керування» обери команду «Коли натиснуто прапорець».
2.     Для того, щоб олівець почав малювати потрібно задати його колір, розмір та опустити його, для цього:
- перейди в блок «Олівець» та обери команди «Задати колір олівця» (колір обирається на свій розсуд),
- обери команду «Задати розмір олівця» (обери 2 розмір), - обери команду «Опустити олівець».
3.     У блоці «Рух» обираємо команду «Повернутися на ___ градусів» (обираємо на 900).
4.     У блоці «Рух» обираємо команду «Переміститись на __ кроків» (обираємо на 200 кроків).

5.     У блоці «Рух» обираємо команду «Повернутися на ___ градусів» (обираємо на 450).


1.     Застосовуємо циклічний алгоритм, в блоці «Керування» обираємо команду «Повторити__» (повторити 8 раз). Та вставляємо в середину цієї команди, команди «Повернутися на 900 градусів» та «Переміститись на 200 кроків» та «Повернутися на 450 градусів».

Вправа 4. Перевір себе
Завдання. Перевір свої знання
1.     Відкрий браузер.
2.     Перейди на сайт https://studio.code.org/s/course3.
3.     Обери 3 етап: Художник.
4.     Виконай перші три вправи.
5.    Покажи свої результати вчителю.


Немає коментарів:

Дописати коментар