вівторок, 13 грудня 2016 р.

Як додати до проекту мультимедійні об’єкти та текстові написи?

Для створення власного відео можна використати готові відеокліпи, збережені у файлах, або захопити відео безпосередньо з відеокамери чи веб-камери. Відеокліп, що створюється за допомогою програми Кіносту­дія, може містити відеофрагменти, аудіозаписи та статичні зображення. Для додавання до проекту мультимедійних об’єктів, що зберігаються у   файлах, слід скористатись інстру­ментами з групи Додавання вкладки Головна.
Якщо мультимедійні об’єкти збережені у форматах, що не під­тримуються програмою Кіностудія, для використання в проекті їх слід спочатку конвертувати до одного з підтримуваних форматів.
Додавати музичний супровід до відеокліпу можна як з аудіо­файлів, збережених на комп’ютері, так і з Інтернету.
Відеокліп можна доповнити звуковим супроводом у вигляді дикторського тексту, який може бути записаний із використан­ням мікрофону. Для запису й додавання до проекту відео чи дик­торського тексту необхідно обрати відповідний інструмент у гру­пі Додавання на вкладці Головна, та скористатись інструментом Записати для початку запису.
У процесі запису дикторського тексту в області попереднього перегляду відображається відеозапис, що дає змогу синхронізу­вати коментар із відео. Для завершення запису слід натиснути кнопку Зупинити, при цьому буде запропоновано ввести ім’я файла, до якого буде записано коментар. Створений відео чи аудіозапис зберігається у файлі та додається до проекту.
Сукупність доданих мультимедійних об’єктів стає вмістом проекту та майбутнім фільмом.
Використовуючи інструменти Заголовок, Підпис, Титри з групи Дода­вання вкладки Головна, можна додати до проекту текстові на­писи: назву фільму, пояснення чи коментарі до окремих кліпів, титри на­прикінці фільму з відомостями про авторів, використані матеріали тощо

вівторок, 6 грудня 2016 р.

Контрольні роботи та тести з інформатики 9 клас. Тема "Системне програмне забезпечення"




Скачати завдання
Скачати тести Варіант 1
Скачати тести Варіант 2

Місто-привид


Місто, часто стає місто-привид,  через економічна діяльність, яка підтримувала його,  через природні або антропогенних катастрофи, через урядові дії, через неконтрольоване свавілля, війни або ядерних катастрофи.


Елемент керування «кнопка». Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.

Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch

понеділок, 5 грудня 2016 р.

Підсумковий узагальнювальний урок з теми «Поняття операційної системи»

Підсумковий узагальнювальний урок з теми «Поняття операційної системи»


Цілі:
- навчальна: визначити рівень опанування учнями основних теоретичних знань і практичних навичок зтеми «Основи роботи з комп'ютером»; повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати;
- розвивальна: розвивати увагу, кмітливість;
- виховна: виховувати інформаційну культуру. Тип уроку: контроль і коригування знань, умінь і навичок. Обладнання: комп'ютери, підручники, інструктивні картки, тести.
Хід уроку. Информатика 6 кл. Підсумковий узагальнювальний урок з теми «Поняття операційної системи»
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Учням було запропоновано завдання скласти кросворд (ребус) з вивчених термінів. Збирання робіт для оцінювання.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
— На цьому уроці ми маємо повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з теми «Поняття операційної системи», узагальнити його і систематизувати, а також визначити рівень засвоєння вами знань і вмінь з поданої теми.
Проводиться комбінований залік. Підсумковий урок у формі комбінованого заліку дає можливість виявити рівень засвоєння теоретичних знань та практичних навичок.