субота, 2 січня 2016 р.

НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ


test

Пошуки творчих учителів покликали до життя нові види уроків, відмінні від планових, для яких характерні: максимальна щільність, насиченість різними видами пізнавальної діяльності, запровадження самостійної діяльності студентів, використання програмованого і проблемного навчання, здійснення між предметних зв’язків,  усунення перевантаженості учнів.

Цікавими для теорії та практики є власне нестандартні уроки, для яких характерне таке структурування змісту й форми, яке викликає передусім інтерес в учнів і сприяє їх оптимальному розвитку і вихованню.

Нетрадиційна форма навчання – це імпровізоване навчальне заняття, що має нестандартну структуру.

Перші сходинки до програмування в Turbo Pascal


Turbo Pascal

Я  з  свого  досвіду  знаю, як  хочеться  новачку  швидше  написати  яку-небудь  програму  і  відчути  себе  програмістом.  Ну  щож, напишемо    найпершу  програму  на  Паскалі. Програма  на  Паскалі  оформляється  завжди  стандартним  чином  і  має  наступний  вигляд:

Знайомство із середовищем Scratch

d091d0b5d0b7d18bd0bcd18fd0bdd0bdd18bd0b95555

Середовище Scratch - безкоштовна динамічна візуальна мова програмування і інтернет-спільнота, де ви можете створювати свої власні інтерактивні історії, ігри, та анімації.

Знайомство із середовищем Scratch

d091d0b5d0b7d18bd0bcd18fd0bdd0bdd18bd0b95555

Середовище Scratch - безкоштовна динамічна візуальна мова програмування і інтернет-спільнота, де ви можете створювати свої власні інтерактивні історії, ігри, та анімації.

Усі уроки Turbo Pascal


box


Усі уроки Turbo Pascal



Все наше достоїнство – в здатності мислити. Тільки думка підносить нас, а не простір і час, в яких ми – ніщо. Постараємося ж мислити гідно: в цьому – основа моральності.

Блез Паскаль



Всі файли збережені у форматі *.pps. Такий формат призначений одразу для демонстрації.
Зберігаєте ці файли. Натискуєте на файлі Праву кнопку миші. У контекстному меню, що з’явиться натискуєте лівою клавішею миші “Створити”.


пʼятниця, 1 січня 2016 р.

Технологія розвивального навчання на уроках інформатики

Сучасне суспільство невипадково називають інформаційним, адже з нечуваною швидкістю з’являються нові технології, нетрадиційні матеріали та пристрої, невідомі раніше способи представлення і передачі інформації.

Характерною ознакою сучасного періоду є той факт, що домінуючим видом діяльності у сфері суспільного виробництва стає збір, обробка, збереження, передача та використання інформації, що здійснюється завдяки сучасним інформаційним технологіям.

У зв’язку з цим перед школою сьогодні постає важливе завдання – адаптуватися до вимог сучасного інформаційного суспільства,  навчити кожного учня самостійно поповнювати свої знання, застосовувати їх на практиці. Не менш важливою є проблема психологічної готовності особистості до сприйняття нового та формування потреби вчитися впродовж усього життя Для цього потрібно виробити в учнів загальні вміння - мислити самостійно, організовувати, виконувати і контролювати свою роботу, доводити розпочату справу до кінця.

середа, 30 грудня 2015 р.

Проблемна ситуація як засіб навчально-виховної діяльності вчителясередньої школи

timthumb

На запитання: "Чого ви очікуєте від школи?" роботодавці, бізнесмени, політичні діячі, керівники шкіл та вчителі відповідають: "Треба виховувати дитину, яка вміє спочатку самостійно вчитись, а потім са­мостійно та творчо працювати і жити". В школі учень пови­нен навчитися, в першу чергу, самостійно формувати мету та шляхи її досягнення. Цього досягти значно важче, ніж навчи­ти читати, писати та лічити. Деякі наївно вважають, що учити – значить заучувати, запам’ятовувати, відтворювати (часом не розуміючи суті справи). Ця схема навчання, доведена до абсурду.