субота, 2 січня 2016 р.

Усі уроки Turbo Pascal


box


Усі уроки Turbo Pascal



Все наше достоїнство – в здатності мислити. Тільки думка підносить нас, а не простір і час, в яких ми – ніщо. Постараємося ж мислити гідно: в цьому – основа моральності.

Блез Паскаль



Всі файли збережені у форматі *.pps. Такий формат призначений одразу для демонстрації.
Зберігаєте ці файли. Натискуєте на файлі Праву кнопку миші. У контекстному меню, що з’явиться натискуєте лівою клавішею миші “Створити”.


пʼятниця, 1 січня 2016 р.

Технологія розвивального навчання на уроках інформатики

Сучасне суспільство невипадково називають інформаційним, адже з нечуваною швидкістю з’являються нові технології, нетрадиційні матеріали та пристрої, невідомі раніше способи представлення і передачі інформації.

Характерною ознакою сучасного періоду є той факт, що домінуючим видом діяльності у сфері суспільного виробництва стає збір, обробка, збереження, передача та використання інформації, що здійснюється завдяки сучасним інформаційним технологіям.

У зв’язку з цим перед школою сьогодні постає важливе завдання – адаптуватися до вимог сучасного інформаційного суспільства,  навчити кожного учня самостійно поповнювати свої знання, застосовувати їх на практиці. Не менш важливою є проблема психологічної готовності особистості до сприйняття нового та формування потреби вчитися впродовж усього життя Для цього потрібно виробити в учнів загальні вміння - мислити самостійно, організовувати, виконувати і контролювати свою роботу, доводити розпочату справу до кінця.

середа, 30 грудня 2015 р.

Проблемна ситуація як засіб навчально-виховної діяльності вчителясередньої школи

timthumb

На запитання: "Чого ви очікуєте від школи?" роботодавці, бізнесмени, політичні діячі, керівники шкіл та вчителі відповідають: "Треба виховувати дитину, яка вміє спочатку самостійно вчитись, а потім са­мостійно та творчо працювати і жити". В школі учень пови­нен навчитися, в першу чергу, самостійно формувати мету та шляхи її досягнення. Цього досягти значно важче, ніж навчи­ти читати, писати та лічити. Деякі наївно вважають, що учити – значить заучувати, запам’ятовувати, відтворювати (часом не розуміючи суті справи). Ця схема навчання, доведена до абсурду.

ДЕЯКІ АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ

1420541817_at0

Згідно пункту 5 Статуту Профспілки працівників освіти і науки України метою діяльності Профспілки є здійснення, представництво та захист трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів Профспілки.

Інформація, викладена у цьому збірнику, є відповіддю на питання, які найчастіше цікавлять працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

Розвиваємо зорьову пам’ять

Подивіться на протязі 20 секунд на ряд чисел (виділивши його). Намагайтеся запам'ятати їх взаємне розташування, яке за яким знаходиться. Після цього ви повинні закрити числа і відповісти на питання.
5              7              3              2              4              25              40              9

пʼятниця, 22 травня 2015 р.

Хто живе в комп'ютері?



  Допоможіть Креї та Василькові розшифрувати напис. Знайдіть всіх родичів цього розшифрованого дідуся.  Складіть хмару слів з імен його великої родини, вибравши форму малюнка, що підходить для цього більш за все. Збережіть хмару слів як Випробування_1.jpg (7,5 балів).
Напишіть, що об’єднує всю цю родину (7 балів)

Увага!
Відповіді на питання надсилайте у тлі листа.
Малюнок приєднуйте до листа.
Тема листа:Завдання_1_школа_клас_прізвище
Комуна електронну скриньку вашого учителя (координатора веб-квесту) /дивіться на сторінці Контакти/
Термін виконання: до 12 квітня включно
Критерії оцінювання: хмара слів, відповіді, лист
Всього за завдання: 15,5 балів

1. Допоможіть їм скласти малюнок з наданих частин (збережіть малюнок-пазли на комп'ютері та скористайтеся графічним редактором).
2. Збережіть отриманий малюнок якВипробування_2.jpg (1 бал).
3.Використавши пошукову систему, завантажте цей малюнок і дізнайтеся до якоговиду схожих на нього об’єктів він відноситься /напишіть назву/(1 бал).
4. Завдяки кому(чому) він отримав свою назву? (1 бал)
5. На якому пристрої його було створено? (1 бал)
6. В якому році відбулася ця подія? (1 бал)
7. Як зберігалася інформація про подібні об’єкти, створені на цьому пристрої? (1 бал)
8. Знайдіть зображення, яке демонструє приклад збереженої інформації подібним способом та надішліть під назвоюВипробування_2_зберігалка (1 бал).
9. Коли, ким і для чого такі «зберігалки» використовувалися? (4 бали)

Увага!
Відповіді на питання надсилайте у тлі листа.
Малюнки приєднуйте до листа.
Тема листа: Завдання_2_школа_клас_прізвище
Кому: на електронну скриньку вашого учителя (координатора веб-квесту) /дивіться на сторінці Контакти/
Термін виконання: до 15 квітня включно
Критерії оцінювання: бали за питання, оцінювання тексту відповідей, оформлення листа
Всього за завдання: 11+7+1=19 балів
Пам’ятайте про правила! 
Розпочати Веб-квест