пʼятниця, 16 травня 2025 р.

Скласти програму малювання човника та кита. Черепаша графіка.

 

1. Намалюємо трикутник, використовуючи команди малювання. Уведіть ці команди у вікні консолі:


         from turtle import*
         forward(100)
         right(120)
         forward(100)
         right(120)
         forward(100)
             Черепашка рухається, залишаючи за собою слід. Результат виконання команд малювання наведено на рисунку.

Створити 3D модель кухні в sketchup

 


Програмне забезпечення: Google SketchUp

вівторок, 13 травня 2025 р.

Завдання: створення моделі Замок у вебдодатку SketchUp For Schools.

 




Завдання: створення моделі Замок.

Програмне забезпечення: Google SketchUp

Опис: покрокове завдання в результаті якого буде побудовано середньовічний замок. Завдання розроблено з покроковою інструкцією з малюнками та поясненнями.


Завдання

пʼятниця, 9 травня 2025 р.

Алгоритми з повтореннями. Цикл із параметром


У циклі з параметром блок команд (тіло циклу) повторюється задану кількість разів.

Синтаксис оператора циклу for:
for і in <послідовність>:
___ <тіло циклу>

Після ключового слова for вказуємо назву змінної (і), яка буде параметром циклу. Ключове слово in наказує почергово надати змінній і усі значення із зазначеної далі послідовності.