Сайт присвячений онлайн сервісам і методам їх застосування
в навчальному процесі
субота, 11 травня 2019 р.
понеділок, 6 травня 2019 р.
Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі (Практична робота No8)
Тема. Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі.
Мета. Навчитись створювати програмні проекти методом поділу задачі на підзадачі у
навчальному середовищі Scratch.
Обладнання: комп'ютери, інструкція, середовище Scratch.
!!! Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки!!!
Завдання
1. Створити проект, у якому виконавець малює кола використавши власний створений
блок. На сцені будуть малюватись кола з межею різної товщини та кольору, значення
яких задаються випадково з деякого діапазону, з поворотом на 15° за годинниковою
стрілкою.
Зразок розв'язку.
четвер, 2 травня 2019 р.
Практична робота. Задачі на повторення та розгалуження в скретч
Створіть проект до
задачі:
Кіт Васька зневірився піймати
мишу та вирішив поставити пастку з сигналізацією, лазерні промені якої мають
форму павутиння, яке захищає кекс, що знаходиться всередині.
Кекс
Коли натиснуто
прапорець: ховається, переміщується в х=-50, у=-90.
Коли отримує
повідомлення «Їжа»: показується
Миша
Коли натиснуто
прапорець: ховається, переміщується в х=185, у=-100.
Коли отримує
повідомлення «Їжа»: показується; завжди ковзає за випадковими координатами
х=-130/250, у=-150/0. Якщо доторкається до павутиння, то оповіщає про те, що
вона попалася, каже: «Ой!» та зупиняється.
Кіт
Коли натиснуто
прапорець: очищує сцену; показується в х=-50, у=-90; каже: «Сьогодні я точно
упіймаю мишу!», потім опускає олівець та малює павутину за зразком:
Внутрішня сторона = змінній зі значенням 30,
зовнішня сторона= змінній, значення якої зміниться на 30.
Кут повороту для малювання наступного трикутника павутиння = 60о.
Колір – жовтий.
понеділок, 1 квітня 2019 р.
Розв’язування компетентнісних задач
Умова задачі.
В задачі № 1 учень працює в програмному середовищі табличного процесора,
Задача 1. Родина із трьох чоловік — батько, мати та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст України.
Потрібно побудувавши діаграму витрат , подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом, автобусом чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту.
Вставити в табличний процесор скріни найкращих маршрутів Google Maps.
1. Вінниця — Київ,
2. Одеса — Львів,
3. Хмельницький — Одеса
1) Поїздка на власному авто
Фото автомобіля на Ваш вибір
(напр Mersedes Vito 2.0, Toyota Prius 1.8., ВАЗ 2114 1.6)
Витрати вибратоного автомобіля пального (напр дизель на 100 км -8 л)
Ціна палива (1 л дизель ОККО - 30 грн)
Довжина маршруту (в км)
2) Поїздка автобусом
Знайти ціну білета за потрібним маршрутом (2 квитки дорослих і один дитина)
За допомогою http://bus.com.ua/
3) Поїздка потягом
Знайти ціну білета за потрібним маршрутом (2 квитки дорослих і один дитина)
За допомогою https://www.uz.gov.ua/
Необхідні дані знайти в Інтернеті для маршрутів: , та моделі машини, на якій відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем і потягом. Зробити висновки
Домашнє завдання в програмному середовище редактора презентацій. Побудувати маршрути за допомогою скрін Google Maps фото 360° маршрутів та показати (біля 20 слайдів на маршрут в сумі 60 слайдів )
Підписатися на:
Дописи (Atom)