середа, 30 грудня 2015 р.

ДЕЯКІ АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ

1420541817_at0

Згідно пункту 5 Статуту Профспілки працівників освіти і науки України метою діяльності Профспілки є здійснення, представництво та захист трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів Профспілки.

Інформація, викладена у цьому збірнику, є відповіддю на питання, які найчастіше цікавлять працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

Розвиваємо зорьову пам’ять

Подивіться на протязі 20 секунд на ряд чисел (виділивши його). Намагайтеся запам'ятати їх взаємне розташування, яке за яким знаходиться. Після цього ви повинні закрити числа і відповісти на питання.
5              7              3              2              4              25              40              9

пʼятниця, 22 травня 2015 р.

Хто живе в комп'ютері?



  Допоможіть Креї та Василькові розшифрувати напис. Знайдіть всіх родичів цього розшифрованого дідуся.  Складіть хмару слів з імен його великої родини, вибравши форму малюнка, що підходить для цього більш за все. Збережіть хмару слів як Випробування_1.jpg (7,5 балів).
Напишіть, що об’єднує всю цю родину (7 балів)

Увага!
Відповіді на питання надсилайте у тлі листа.
Малюнок приєднуйте до листа.
Тема листа:Завдання_1_школа_клас_прізвище
Комуна електронну скриньку вашого учителя (координатора веб-квесту) /дивіться на сторінці Контакти/
Термін виконання: до 12 квітня включно
Критерії оцінювання: хмара слів, відповіді, лист
Всього за завдання: 15,5 балів

1. Допоможіть їм скласти малюнок з наданих частин (збережіть малюнок-пазли на комп'ютері та скористайтеся графічним редактором).
2. Збережіть отриманий малюнок якВипробування_2.jpg (1 бал).
3.Використавши пошукову систему, завантажте цей малюнок і дізнайтеся до якоговиду схожих на нього об’єктів він відноситься /напишіть назву/(1 бал).
4. Завдяки кому(чому) він отримав свою назву? (1 бал)
5. На якому пристрої його було створено? (1 бал)
6. В якому році відбулася ця подія? (1 бал)
7. Як зберігалася інформація про подібні об’єкти, створені на цьому пристрої? (1 бал)
8. Знайдіть зображення, яке демонструє приклад збереженої інформації подібним способом та надішліть під назвоюВипробування_2_зберігалка (1 бал).
9. Коли, ким і для чого такі «зберігалки» використовувалися? (4 бали)

Увага!
Відповіді на питання надсилайте у тлі листа.
Малюнки приєднуйте до листа.
Тема листа: Завдання_2_школа_клас_прізвище
Кому: на електронну скриньку вашого учителя (координатора веб-квесту) /дивіться на сторінці Контакти/
Термін виконання: до 15 квітня включно
Критерії оцінювання: бали за питання, оцінювання тексту відповідей, оформлення листа
Всього за завдання: 11+7+1=19 балів
Пам’ятайте про правила! 
Розпочати Веб-квест

неділя, 2 березня 2014 р.

Веб-квест з інформатики "Мандрівка в країну алгоритмів"


Кожна людина в повсякденному житті вирішує велику кількість різних завдань: математичних, господарських, творчих, технічних.

"Перш, ніж що-небудь зробити, треба скласти план", - говорила Аліса з казки Льюїса Керролла. І в житті ми весь час складаємо плани наших дій, наприклад, вранці більшість з нас діє за таким планом: встати, одягнутися, умитися, поснідати, вийти з дому до школи. В інформатиці план дій називають алгоритмом.
Багато хто вважає, що алгоритми та програмування з'явилися з винаходом комп'ютера. Вебквест "Подорож в країну алгоритмів" допоможе вам розібратися чи це так.