Мета:
формування ключових компетентностей:
- вміння вчитися – уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці;
- загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу підручника й додаткової літератури;
- здоров’язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп’ютером, вчитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі; формувати режим роботи;
формування предметної компетентності:
- перевірити рівень теоретичних знань про табличний процесор та сформованість практичних навичок роботи у середовищі табличного процесора MS Excel;
- розвивати інтерес до предмета, логічне мислення, пам'ять, формувати вміння узагальнювати інформацію, показати практичне застосування електронних таблиць до розв’язування математичних та економічних задач;
- застосовувати знання, вміння та навички в різних ситуаціях.
Хід уроку
- Організаційний етап.
- Мотивація навчальної діяльності. Перевірка домашнього завдання.
- Виконання практичної роботи.
- В магазині комп’ютерної техніки працюють 3 продавці. Про кожну продану принтера в таблицю вноситься запис:
- Посортувати дані по полю „Продавець” і ”Виробник принтера”, помістивши курсор в довільній комірці таблиці.
- Виберіть в пункті меню Дані – Проміжні підсумки проміжні і загальні підсумки роботи.
- Визначити кількість принтерів, проданих кожним продавцем.
- Визначити суму продажів для кожного продавця.
- Визначити загальний підсумок за всіма параметрами.
- Переробіть дану таблицю за допомогою Умовного форматування так, щоб ціна менша за 5000 грн була на зеленому фоні, а більша за 10000 грн – на червоному фоні, окремо виділені кольором усі фірми.
Немає коментарів:
Дописати коментар