середа, 22 листопада 2017 р.

Правила Інтернет-безпеки і Інтернет-етики для дітей і підлітків


  1. Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків. 
  2. Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити. 
  3. Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами. 
  4. Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте. 
  5. Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини. 
  6. Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі. 
  7. Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки. 
  8. Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами. 
  9. У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника. 
  10. Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником. 
  11. Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі. 
  12. Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!

понеділок, 20 листопада 2017 р.

Завантаження даних з Інтернету. Авторське право


Тема. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.

Завдання Excel Список зарахованих на бюджетну форму навчання

1.      На литі 1 створити таблицю  з початковими даними.

Пройдений шлях в Microsoft Excel

Створити на Листі1 в Microsoft Excel таблицю за зразком. Поле Пройдений шлях заповнити значеннями формули: [Середня швидкість на проміжку, км/год] * [Час проходження, год]. Лист1 перейменувати на Автомобільні перегони. До таблиці застосувати функцію Автоформат
На Листі2 (назвати його Результат) заповнити значеннями таблицю:

середа, 15 листопада 2017 р.

Створення зображень в текстовому процесорі Word


Тема: Створення зображень в текстовому процесорі Word

Мета: Навчитись використовувати команди меню та кнопки панелі інструментів Рисование текстового процесора Word для створення найпростіших малюнків

вівторок, 14 листопада 2017 р.

Серйозні розважалки. Задачі з інформатики. Караванова в Кам'янці-Подільському


1. Структура слідування


1. Якщо на одну шальку терезів посадити Даринку, яка важить η кг, і Наталку, яка важить на 5 кг менше, а на іншу насипати т кг цукерок, то скільки кілограмів цукерок доведеться з'їсти дівчаткам, щоб шальки терезів зрівноважилися?

2. Учень-невдаха Сашко сів виконувати домашнє завдання і про­сидів за столом 2 години. З них χ хв він чухав потилицю і дивився у вікно, у хв шукав у письмовому столі гумку, щоб стерти у підручнику з англійської мови карикатуру на свого товариша, на малювання якої він витратив перед цим z хв Решту часу Сашко перекладав англійські слова. Скільки слів він встиг перекласти, якщо переклад одного слова у нього займав 5 хв?

3. Петрусь задумав число і нікому його не назвав. Друзі упіймали його і примусили подвоїти задумане число, а потім додати до нього 5. І тільки після того, як вони пообіцяли Петрусеві благодійну допо­могу на контрольній з математики, він зізнався, що вийшло число п. Визначити, яке число задумав і приховав від своїх друзів Петрусь?

4. Курочка Ряба знесла яйце, а мишка розбила його. Після цього Ряба знесла на К яєць більше, але мишка знову їх розбила. Ряба знесла знову на К яєць більше, ніж попереднього разу, але мишка розтро­щила й ці. Так продовжувалося п'ять разів. Зі скількох яєць Дід і Баба змогли б врешті-решт зробити собі яєшню?