середа, 8 лютого 2017 р.

Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин




Цілі:
  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати алгоритмічні розгалужені конструкції;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.


Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
1. Що вивчає наука логіка? Що вивчає математична логіка?
2. Що таке висловлення? Наведіть приклади істинних і хибних висловлень.
3. Які речення не є висловленнями?
4. Що називається логічною константою?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми будемо знайомитись з розгалуженням в виконанні алгоритмів.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя

Розгалужений алгоритм – це алгоритм який під час виконання має умову і набуває 2 значень true або false. В результаті чого може виконуватись по різному.
Розгалужений алгоритм має 2 типи розгалуження:
-         Повне розгалуження
-         Не повне розгалуження
VІ. Усвідомлення набутих знань
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Скласти алгоритм за допомогою блок-схем
Дано два числа. Визначити, чи рівні вони. Якщо ні, то яке зних більше?
Є дев’ять однакових на вигляд монет, одна з яких фальшива ілегша за інші. Двома зважуваннями на терезах без важків визначити фальшиву монету.
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
  1. Що таке розгалуження?
  2. Які існують типи розгалуження? Чим вони особливі?
  3. Який тип розгалуження на вашу думку кращий? Доведіть свою думку.
ІХ. Домашнє завдання
Опрацювати матеріал вивчений на уроці