·
навчальна: сформувати свідомі знання з
даної теми, закріпити правила поведінки в школі;
·
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та
моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
·
виховна: виховувати інтерес до вивчення
інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери,
підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Chrome
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Самостійне повторення матеріалу (на повторення відводиться 5
хвилин)
Повторення
правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні у нас практична робота
по вивченому раніше матеріалу.
IV. Виконання практичної роботи
1.
Відкрити папку «8 клас – Практична робота №7», що
знаходиться на робочому столі. Розмістить на відеосрвісі YouTube відео кліп «Алгоритми» з назвою «[Урок№10] Почемучка-ТВ – Алгоритми», В
коментарі вказати хто поширює відео за шаблоном «Учень 8 класу, ____ школи,
прізвище та ім’я», в тегах вказати «Пояснення алгоритму, ПК та алгоритми».
Після успішної публікації відправити посилання з відео на електронну скриньку
вчителя tsupa.v.v@gmail.com
2.
З папки «8 клас – Практична робота №7» всі
аудіозаписи завантажити на Google Диск та
відкрити доступ до них електронній скриньці tsupa.v.v@gmail.com
V. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та
порушення зору
VІ. Домашнє завдання
Повторити раніше вивчений матеріал
Немає коментарів:
Дописати коментар