Сайт присвячений онлайн сервісам і методам їх застосування
в навчальному процесі
середа, 23 травня 2018 р.
четвер, 17 травня 2018 р.
Як реалізувати перевернуте навчання?
Для цього викладачеві потрібно спроектувати систему навчальних завдань (зміст аудиторних
занять), що відповідає освітньому стандарту. Потім скласти плейлист з роликів знеобхідної теорією. Якщо курс не авторський, то необхідну лекційну базу можна набрати
і з відкритих освітніх ресурсів (в тому числі і російською мовою). Не зайвим буде
співвіднести плейлист лекцій з відповідними розділами паперового підручника. при підготовці
такого курсу найважливіше забезпечити всіх учнів всім комплектом навчальних матеріалів і
точним розкладом занять на самому початку курсу. І потім вирушати в дорогу, в світ
перевернутого навчання.
середа, 16 травня 2018 р.
понеділок, 14 травня 2018 р.
четвер, 10 травня 2018 р.
Робота над індивідуальним проектом
Тема 1. «Інформаційні товари та послуги» (слайдів 15)
Проблемне питання: Який рівень інформаційних послуг у вашому місті (районі, селищі)?
Мета дослідження: Проаналізувати структуру інформаційних послуг та динаміку їх змін; виявити, які інформаційні послуги й у якому обсязі можна отримати у вашому мікрорайоні; проаналізувати структуру ринку інформаційних продуктів і послуг та динаміку змін на ньому; виявити найбільш значущі для учнів інтернет-ресурси й оцінити можливості задоволення навчальних потреб учнів.
Тема 2. «Спільна діяльність в мережі Інтернет» (слайдів 15)
Проблемне питання: Як можна організувати спільну діяльність в мережі Інтернет?
Мета дослідження: Виявити найбільш значущі для учнів інтернет-ресурси; проаналізувати їх структуру та динаміку змін; з’ясувати можливості та потреби учнів у використанні соціальних сервісів Веб 2.0; сформувати рекомендації щодо ефективного використання Інтернету для спілкування та спільної творчої роботи, генерації ідей, обговорення плану їх реалізації й отримання результатів.
Тема 3. «Інформаційна безпека особистості» (слайд 15)
Проблемне питання: Як забезпечити інформаційну безпеку та дотримання авторських прав?
Мета дослідження: З’ясувати, кому та від кого слід захищатися під час організації та проведення інформаційної діяльності, зокрема, в мережі Інтернет; як забезпечити власну інформаційну безпеку; визначити способи захисту авторських прав в Інтернеті, правила коректного поводження з авторськими правами інших; відшукати ресурси, які краще використовувати в навчальних дослідження, щоб не порушити авторських прав.
Тема 4. «Бізнес-план: планування успіху» (слайд 16)
Проблемне питання: Учні та бізнес – це реальність?
Мета дослідження: Ознайомитися із правилами складання бізнес-планів, дізнатись, які фонди й організації проводять конкурси на кращий бізнес-план серед молоді; проаналізувати потреби вашого регіону (міста, селища), створити власний бізнес-план та написати аргументованого листа до зацікавлених осіб з проханням прийняти його до розгляду й дозволити презентувати власні ідеї.
Тема 5. «У здоровому тілі здоровий дух» (слайд 17)
Проблемне питання: Як впливає здоровий спосіб життя на успішність людини?
Мета дослідження: Дослідити історії успішних людей різних професій та визначити критерії успішності; оцінити роль здорового способу життя як фактору успіху людини в соціальній, професійній сфері та сімейному житті; обговорити способи організації здорового способу життя та сформулювати рекомендації «10 правил життєвого успіху».
Тема 6. «Добро починається з тебе» (слайд 18)
Проблемне питання: Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Мета дослідження: Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
Тема 7. «Електронне урядування у школі» (слайдів 15)
Проблемне питання: Як інформаційні технології можуть зробити життя шкільної громади кращим?
Мета дослідження: Дослідити, які інформаційні ресурси потрібні для організації самоврядування у школі: для збору та передавання відомостей між учнями школи, отримання зворотного зв’язку про ідеї, які обговорюються, розробки кошторису колективних справ тощо; визначити форму подання ресурсів, спосіб отримання та передавання даних; обговорити, який вплив матимуть запропоновані ресурси на мобільність, успішність, формування лідерських якостей учнів, досягнення кращих результатів у навчанні та організації дозвілля; спланувати та провести представлення системи електронного урядування.
Тема 8. «Наш розумний дім» (слайдів 15)
Проблемне питання: Як допомогти моїй родині ефективно планувати та вести домашнє господарство?
Мета дослідження: Дослідити витрати сімейного бюджету та ведення домашнього господарства; розробити інформаційну систему підтримки обліку, планування, розподілу, прогнозування сімейного бюджету; визначити джерела економії коштів та розрахувати їх; сформулювати рекомендації щодо ефективного ведення домашнього господарства й запропонувати інструменти для автоматизації підрахунків, презентувати їх громадській раді чи батьківському комітету для використання в родинах однокласників.
Підписатися на:
Дописи (Atom)