понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Готель “Грандъ-отель” 1905 рік







Гайсинська жіноча гімназія Курчинський Є.Т., м Гайсин Гайсинського повіту Подільської губернії.



12 жовтня 1904 року Євгенія Тимофіївна Курчинська відкриває навчальний заклад другого розряду для дівчаток. 15 серпня 1906 року цей заклад був перетворений на  приватну 6-класну прогімназію. До 1912 року вона була розташована на другому поверсі будинку, у якому зараз знаходиться музична школа.

Базар перед Свято-Миколаївським храмом (Гайсин в 1797)


Гайсин в 1797 році став повітовим містом.
В Гайсині була побудована кам'яний Свято-Миколаївський храм.



Неоготичний палац Фелікса Меленівського. Архітектор Геліх Нараївський палац


У Нараївці до Фелікса Меленівського гербу Сліповрон був житловий будинок. В 
Палац у Нараївці належав до значних на Поділлі. Палац був оточений парком зі старими деревами, численними газонами та фонтанами, альтанкою в мавританському стилі. Над ставом була лазня. Був також канал з перекинутими через нього містками. На пагорбку була оранжерея та каплиця.
Садибу було знищено більшовиками в 1918 р.

четвер, 27 жовтня 2016 р.

Гайсин роки окупації німецько-фашистських загарбників.


Військовополонені на вулицях Гайсина в 1941 р

Коли почалася Велика Вітчизняна війна проти німецьких фашистів, трудящі міста піднялися на захист своєї Батьківщини. Сотні мешканців Гайсина брали участь у будівництві оборонних споруд, які зводились вздовж Південного Бугу, допомагали збирати врожай, евакуювати підприємства на схід. Понад 1 тис. чоловік були в діючій армії.

середа, 26 жовтня 2016 р.

Алгоритм. Послідовність дій. Гра


Урок №8. Поняття файлової системи. Навігація файловою системою.



Урок №8. Поняття файлової системи. Навігація файловою системою. 

Містечко Гайсин під час німецької окупації 1941-1944 рр

Перші іномарки в місті Гайсин.



Місто Гайсин. Подільська губернія . Общий вид Цукрового заводу


Місто Гайсинъ. Подільська губернія. 

Общій видъ Сахарного заводу


вівторок, 25 жовтня 2016 р.

Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами



Урок №18. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.

Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму.



Урок №17. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму.
Цілі:
  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розробляти план побудови відеофільму;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
1. Які формати аудіо- та відеофайлів ви знаєте?
2. Які види програм для роботи з мультимедійними даними ви знаєте?
3. Які дії над мультимедійними даними можна виконати з використанням плеєрів, граберів, конверторів?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності


Учитель. Сьогодні у нас підготовчий урок. Ми будемо готуватись до створення відеофільму
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Під відеофільмом, як і кінофільмом (англ. cine-film - кіноплівка, кінофільм), ми здебільшого розуміємо твори кіномистецтва.
Для невеликих за розміром кіно- та відеофіль- мів використовують термін кліп (англ, clip - стискувати, обрізати), або відеокліп.
V. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань
VII. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
  1. З чого складається будь-який відеофільм?
  2. В чому різниця між відеофільмом та відеокліпом?
  3. Опишіть етапи побудови відеофільму
ІХ. Домашнє завдання
Опрацювати матеріал вивчений на уроці

Поради і секрети scratch

Поради і секрети scratch

На цій сторінці блогу ми об'єднали разом особливості, які не завжди лежать на поверхні, або про які не йшлося раніше.

понеділок, 24 жовтня 2016 р.

Програмування задач в середовищі Scratch


При вивченні наук приклади корисніші, ніж правила.
Ісаак Ньютон, "Універсальна арифметика"
 У цьому розділі мого блогу розглянемо програмування стандартних алгоритмів за допомогою Скретч.

Cтворення малюнків Scratch


 Як показує наш багаторічний досвід роботи в школі, всі діти люблять малювати, причому не тільки за допомогою графічних редакторів. При вивченні мови програмування тема "Комп'ютерна графіка" є найулюбленішою. На цій сторінці ми розглянемо завдання на створення малюнків за допомогою прийомів програмування. Ці завдання добре знайомі всім, хто працював з мовою Logo.

Поняття операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи.


Поняття операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи.

Локальна мережа, використання мережевих папок


Урок7.Локальна мережа, використання мережевих папок.

середа, 19 жовтня 2016 р.

Программа гуртка з веб дизайну 2016

Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту

ПРОГРАМИ 

з позашкільної освіти 

НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ НАПРЯМ 

(інформаційно-технічний профіль)



Урок №12.Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.



Урок12.Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.

вівторок, 18 жовтня 2016 р.

17. Підпрограми

16. Процедури і функції

15. Вказівки і функції опрацювання рядкових величин

14. Опрацювання табличних величин

13. Опис табличних величин

12. Цикли

11. Програми з розгалуженням

10. Логічні вирази

9. Вирази


8. Вказівка виведення інформації

7. Надання значення величині

6. Величини


5. Мова програмування Паскаль

4. Поняття мови програмування

3. Базові структури алгоритму

2. Поняття алгоритму

1. Основи алгоритмізації та програмування

понеділок, 17 жовтня 2016 р.

Найпоширеніші типи «нетрадиційних» уроків з інформатики

ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ІНФОРМАТИКИ. Використання методів активного навчання. Нестандартні уроки

Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах.


5 клас. Контрольна робота №1