На запитання: "Чого ви очікуєте від школи?" роботодавці, бізнесмени, політичні діячі, керівники шкіл та вчителі відповідають: "Треба виховувати дитину, яка вміє спочатку самостійно вчитись, а потім самостійно та творчо працювати і жити". В школі учень повинен навчитися, в першу чергу, самостійно формувати мету та шляхи її досягнення. Цього досягти значно важче, ніж навчити читати, писати та лічити. Деякі наївно вважають, що учити – значить заучувати, запам’ятовувати, відтворювати (часом не розуміючи суті справи). Ця схема навчання, доведена до абсурду.
Сайт присвячений онлайн сервісам і методам їх застосування
в навчальному процесі
середа, 30 грудня 2015 р.
Проблемна ситуація як засіб навчально-виховної діяльності вчителясередньої школи
На запитання: "Чого ви очікуєте від школи?" роботодавці, бізнесмени, політичні діячі, керівники шкіл та вчителі відповідають: "Треба виховувати дитину, яка вміє спочатку самостійно вчитись, а потім самостійно та творчо працювати і жити". В школі учень повинен навчитися, в першу чергу, самостійно формувати мету та шляхи її досягнення. Цього досягти значно важче, ніж навчити читати, писати та лічити. Деякі наївно вважають, що учити – значить заучувати, запам’ятовувати, відтворювати (часом не розуміючи суті справи). Ця схема навчання, доведена до абсурду.
ДЕЯКІ АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ
Згідно пункту 5 Статуту Профспілки працівників освіти і науки України метою діяльності Профспілки є здійснення, представництво та захист трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів Профспілки.
Інформація, викладена у цьому збірнику, є відповіддю на питання, які найчастіше цікавлять працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.
Розвиваємо зорьову пам’ять
Подивіться на протязі 20 секунд на ряд чисел (виділивши його). Намагайтеся запам'ятати їх взаємне розташування, яке за яким знаходиться. Після цього ви повинні закрити числа і відповісти на питання.
5 7 3 2 4 25 40 9
пʼятниця, 22 травня 2015 р.
Хто живе в комп'ютері?
Допоможіть
Креї та Василькові розшифрувати напис. Знайдіть всіх родичів цього
розшифрованого дідуся. Складіть хмару слів з імен його великої родини,
вибравши форму малюнка, що підходить для цього більш за все. Збережіть хмару
слів як Випробування_1.jpg (7,5
балів).
Напишіть, що об’єднує всю цю родину (7
балів)
Увага!
Відповіді
на питання надсилайте у тлі листа.
Малюнок
приєднуйте до листа.
Тема
листа:Завдання_1_школа_клас_прізвище
Кому: на
електронну скриньку вашого учителя (координатора веб-квесту) /дивіться на
сторінці Контакти/
Всього
за завдання: 15,5 балів
1.
Допоможіть їм скласти малюнок з наданих частин (збережіть малюнок-пазли на
комп'ютері та скористайтеся графічним редактором).
2.
Збережіть отриманий малюнок якВипробування_2.jpg (1 бал).
3.Використавши
пошукову систему, завантажте цей малюнок і дізнайтеся до якоговиду схожих
на нього об’єктів він відноситься /напишіть назву/(1 бал).
4.
Завдяки кому(чому) він отримав свою назву? (1 бал)
5. На
якому пристрої його було створено? (1 бал)
6. В якому
році відбулася ця подія? (1 бал)
7. Як
зберігалася інформація про подібні об’єкти, створені на цьому пристрої? (1 бал)
8.
Знайдіть зображення, яке демонструє приклад збереженої інформації подібним
способом та надішліть під назвоюВипробування_2_зберігалка (1 бал).
9.
Коли, ким і для чого такі «зберігалки» використовувалися? (4 бали)
Увага!
Відповіді
на питання надсилайте у тлі листа.
Малюнки
приєднуйте до листа.
Тема
листа: Завдання_2_школа_клас_прізвище
Кому: на
електронну скриньку вашого учителя (координатора веб-квесту) /дивіться на
сторінці Контакти/
Всього
за завдання: 11+7+1=19 балів
Пам’ятайте про правила! Розпочати Веб-квест
пʼятниця, 16 січня 2015 р.
четвер, 15 січня 2015 р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)