Сторінки

Гайсинська жіноча гімназія Курчинський Є.Т., м Гайсин Гайсинського повіту Подільської губернії.



12 жовтня 1904 року Євгенія Тимофіївна Курчинська відкриває навчальний заклад другого розряду для дівчаток. 15 серпня 1906 року цей заклад був перетворений на  приватну 6-класну прогімназію. До 1912 року вона була розташована на другому поверсі будинку, у якому зараз знаходиться музична школа.

Базар перед Свято-Миколаївським храмом (Гайсин в 1797)


Гайсин в 1797 році став повітовим містом.
В Гайсині була побудована кам'яний Свято-Миколаївський храм.



Неоготичний палац Фелікса Меленівського. Архітектор Геліх Нараївський палац


У Нараївці до Фелікса Меленівського гербу Сліповрон був житловий будинок. В 
Палац у Нараївці належав до значних на Поділлі. Палац був оточений парком зі старими деревами, численними газонами та фонтанами, альтанкою в мавританському стилі. Над ставом була лазня. Був також канал з перекинутими через нього містками. На пагорбку була оранжерея та каплиця.
Садибу було знищено більшовиками в 1918 р.

четвер, 27 жовтня 2016 р.

Гайсин роки окупації німецько-фашистських загарбників.


Військовополонені на вулицях Гайсина в 1941 р

Коли почалася Велика Вітчизняна війна проти німецьких фашистів, трудящі міста піднялися на захист своєї Батьківщини. Сотні мешканців Гайсина брали участь у будівництві оборонних споруд, які зводились вздовж Південного Бугу, допомагали збирати врожай, евакуювати підприємства на схід. Понад 1 тис. чоловік були в діючій армії.

вівторок, 25 жовтня 2016 р.

Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами



Урок №18. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.

Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму.



Урок №17. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму.
Цілі:
  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розробляти план побудови відеофільму;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
1. Які формати аудіо- та відеофайлів ви знаєте?
2. Які види програм для роботи з мультимедійними даними ви знаєте?
3. Які дії над мультимедійними даними можна виконати з використанням плеєрів, граберів, конверторів?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності


Учитель. Сьогодні у нас підготовчий урок. Ми будемо готуватись до створення відеофільму
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Під відеофільмом, як і кінофільмом (англ. cine-film - кіноплівка, кінофільм), ми здебільшого розуміємо твори кіномистецтва.
Для невеликих за розміром кіно- та відеофіль- мів використовують термін кліп (англ, clip - стискувати, обрізати), або відеокліп.
V. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань
VII. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
  1. З чого складається будь-який відеофільм?
  2. В чому різниця між відеофільмом та відеокліпом?
  3. Опишіть етапи побудови відеофільму
ІХ. Домашнє завдання
Опрацювати матеріал вивчений на уроці

Поради і секрети scratch

Поради і секрети scratch

На цій сторінці блогу ми об'єднали разом особливості, які не завжди лежать на поверхні, або про які не йшлося раніше.

понеділок, 24 жовтня 2016 р.

Програмування задач в середовищі Scratch


При вивченні наук приклади корисніші, ніж правила.
Ісаак Ньютон, "Універсальна арифметика"
 У цьому розділі мого блогу розглянемо програмування стандартних алгоритмів за допомогою Скретч.

Cтворення малюнків Scratch


 Як показує наш багаторічний досвід роботи в школі, всі діти люблять малювати, причому не тільки за допомогою графічних редакторів. При вивченні мови програмування тема "Комп'ютерна графіка" є найулюбленішою. На цій сторінці ми розглянемо завдання на створення малюнків за допомогою прийомів програмування. Ці завдання добре знайомі всім, хто працював з мовою Logo.

середа, 19 жовтня 2016 р.

Программа гуртка з веб дизайну 2016

Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту

ПРОГРАМИ 

з позашкільної освіти 

НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ НАПРЯМ 

(інформаційно-технічний профіль)



Урок №12.Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.



Урок12.Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.

понеділок, 10 жовтня 2016 р.

Шаблони документів і робота з ними. Практична роботи № 2 «Використання стилів і шаблонів документам


Урок №9. Шаблони документів і робота з ними. Практична роботи № 2 «Використання стилів і шаблонів документам

середа, 5 жовтня 2016 р.

Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.




ТЕМА. Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.

Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.


Тема: Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.