пʼятниця, 22 травня 2015 р.

Хто живе в комп'ютері?



  Допоможіть Креї та Василькові розшифрувати напис. Знайдіть всіх родичів цього розшифрованого дідуся.  Складіть хмару слів з імен його великої родини, вибравши форму малюнка, що підходить для цього більш за все. Збережіть хмару слів як Випробування_1.jpg (7,5 балів).
Напишіть, що об’єднує всю цю родину (7 балів)

Увага!
Відповіді на питання надсилайте у тлі листа.
Малюнок приєднуйте до листа.
Тема листа:Завдання_1_школа_клас_прізвище
Комуна електронну скриньку вашого учителя (координатора веб-квесту) /дивіться на сторінці Контакти/
Термін виконання: до 12 квітня включно
Критерії оцінювання: хмара слів, відповіді, лист
Всього за завдання: 15,5 балів

1. Допоможіть їм скласти малюнок з наданих частин (збережіть малюнок-пазли на комп'ютері та скористайтеся графічним редактором).
2. Збережіть отриманий малюнок якВипробування_2.jpg (1 бал).
3.Використавши пошукову систему, завантажте цей малюнок і дізнайтеся до якоговиду схожих на нього об’єктів він відноситься /напишіть назву/(1 бал).
4. Завдяки кому(чому) він отримав свою назву? (1 бал)
5. На якому пристрої його було створено? (1 бал)
6. В якому році відбулася ця подія? (1 бал)
7. Як зберігалася інформація про подібні об’єкти, створені на цьому пристрої? (1 бал)
8. Знайдіть зображення, яке демонструє приклад збереженої інформації подібним способом та надішліть під назвоюВипробування_2_зберігалка (1 бал).
9. Коли, ким і для чого такі «зберігалки» використовувалися? (4 бали)

Увага!
Відповіді на питання надсилайте у тлі листа.
Малюнки приєднуйте до листа.
Тема листа: Завдання_2_школа_клас_прізвище
Кому: на електронну скриньку вашого учителя (координатора веб-квесту) /дивіться на сторінці Контакти/
Термін виконання: до 15 квітня включно
Критерії оцінювання: бали за питання, оцінювання тексту відповідей, оформлення листа
Всього за завдання: 11+7+1=19 балів
Пам’ятайте про правила! 
Розпочати Веб-квест

неділя, 2 березня 2014 р.

Веб-квест з інформатики "Мандрівка в країну алгоритмів"


Кожна людина в повсякденному житті вирішує велику кількість різних завдань: математичних, господарських, творчих, технічних.

"Перш, ніж що-небудь зробити, треба скласти план", - говорила Аліса з казки Льюїса Керролла. І в житті ми весь час складаємо плани наших дій, наприклад, вранці більшість з нас діє за таким планом: встати, одягнутися, умитися, поснідати, вийти з дому до школи. В інформатиці план дій називають алгоритмом.
Багато хто вважає, що алгоритми та програмування з'явилися з винаходом комп'ютера. Вебквест "Подорож в країну алгоритмів" допоможе вам розібратися чи це так.

четвер, 18 липня 2013 р.

Веб-квест "Безпека в Інтернеті"

Інтернет — дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку кожного, спілкування, навчання, дозвілля. Але разом із тим в Інтернеті приховано досить багато небезпек як для дітей та і для дорослих. Знання цих небезпек дозволить їх уникнути.

Мета веб-квесту — розглянути найпоширеніші сервіси мережі Інтернет, інтернет-небезпеки, які підстерігають кожного користувача, а також психологічні небезпеки, яким може піддаватися школяр в мережі та дізнатися про сучасні засоби антивірусного, антиспамового програмного забезпечення. Крім того ознайомитися з відповідальністю за порушення прав інтелектуальної власності.

Завдання

До обов’язків користувачів мережі входить описати, які послуги надає будь-якому користувачу всесвітня мережа Інтернет, чи потрібно дотримуватися правил мережевого етикету. Провести дослідження та представити їх і вигляді діаграмВам потрібно буде відповісти на такі запитання:
  1. Якими послугами мережі Інтернет ви користуєтеся?
  2. Сформулювати правила мережевого етикету.
  3. Чи обов’язково дотримуватися цих правил?
  4. Що буде, якщо не дотримуватися правил мережевого етикету?
  5. Чи можна надавати особисту інформацію на різних сайтах? До чого це може призвести?

пʼятниця, 12 липня 2013 р.

Біологічний годинник


Біологічний годинник - внутрішня система організму, яка визначає ритм його життєдіяльності. Він  перетворює фізіологічні ритми у відповідність до ритмів навколишнього середовища і дає організмамові можливість передбачати добові, сезонні та інші коливання освітленості, температури, припливів та ін