Сайт присвячений онлайн сервісам і методам їх застосування
в навчальному процесі
Сторінки
пʼятниця, 23 травня 2025 р.
середа, 21 травня 2025 р.
вівторок, 20 травня 2025 р.
понеділок, 19 травня 2025 р.
пʼятниця, 16 травня 2025 р.
Скласти програму малювання човника та кита. Черепаша графіка.
1. Намалюємо трикутник, використовуючи команди малювання. Уведіть ці команди у вікні консолі:
from turtle import*
forward(100)
right(120)
forward(100)
right(120)
forward(100)
Черепашка рухається, залишаючи за собою слід. Результат виконання команд малювання наведено на рисунку.
середа, 14 травня 2025 р.
вівторок, 13 травня 2025 р.
Завдання: створення моделі Замок у вебдодатку SketchUp For Schools.
Програмне забезпечення: Google SketchUp
понеділок, 12 травня 2025 р.
пʼятниця, 9 травня 2025 р.
Алгоритми з повтореннями. Цикл із параметром

У циклі з параметром блок команд (тіло циклу) повторюється задану кількість разів.
Синтаксис оператора циклу for:
for і in <послідовність>:
___ <тіло циклу>
Після ключового слова for вказуємо назву змінної (і), яка буде параметром циклу. Ключове слово in наказує почергово надати змінній і усі значення із зазначеної далі послідовності.
Завдання для самостійного виконання
Завдання 1.
Наприклад, створимо програму, яка малюватиме круги різного радіуса, починаючи з 1 пікселя, кожен наступний матиме радіус на 4 пікселів більший, доки радіус не перевищить 150 пікселів. Звичайно, для цього можна використати цикл з лічильником, але тоді нам додатково доведеться порахувати кількість ітерацій які потрібно виконати. Ми ж скористаємось циклом з умовою, при цьому створивши комірку пам'яті в якій зберігатимемо значення радіуса нашого кола, при кожній ітерації - це значення будемо збільшувати на 4 пікселя і при досягненні значення 150 - зупинимо виконання програми.
четвер, 8 травня 2025 р.
вівторок, 6 травня 2025 р.
понеділок, 5 травня 2025 р.
Піраміди Єгипту
Щоб зобразити піраміди Єгипту на площині розміром 500х500, нам потрібно визначити їх координати. Основні єгипетські піраміди (наприклад, Гізи) можна умовно розташувати так, щоб вони відповідали реальним співвідношенням, але з масштабуванням для заданого розміру площини.
Цикл for у Python
Використовуємо сервіс ЄПАЙТОН для створення коду в Python
Цикл у будь-якій мові програмування — це багаторазове виконання однієї й тієї ж дії. Цикл for
проходить по заданій послідовності елементів. Він складається з двох компонентів: змінної циклу та ітерованої (перебираної) послідовності.
Приклад:
неділя, 4 травня 2025 р.
Створити 3D моделі елементу робототехніки
Деталь підходить для робототехніки, де потрібні точні кріплення для рухомих частин, таких як маніпулятори чи важелі
Програмне забезпечення: Google SketchUp
четвер, 1 травня 2025 р.
Цикли з лічильником і умовний цикл
Цикли на мові Python поділяються на
умовні цикли та цикли з лічильником
Модуль tkinter
Модуль tkinter призначений для графічних побудов та створення графічного інтерфейсу користувача.
from tkinter import *
tk = Tk()
canvas = Canvas(tk, width=500, height=500)
#Ваш код фігур
canvas.pack()
Створити 3Д модель деталі корпусу в Sketchup
пʼятниця, 25 квітня 2025 р.
Практична робота № 11. Проєкти з розгалуженнями (Python tkinter)
Практична робота № 11
Тема: Проєкти з розгалуженнями
Завдання:
Реалізуйте наведені завдання за допомогою бібліотеки Python tkinter
. Кожне завдання слід виконати у вигляді окремого проєкту.
Відкрийте ЄПАЙТОН
Завдання 1
Тема: Обчислення значення математичного виразу.
Умова:
Побудуйте математичну модель і створіть проєкт для обчислення значення виразу:
Програма повинна мати:
-
Інтерфейс із текстовими полями для введення значень
a
таb
. -
Кнопку для обчислення результату.
-
Поле для відображення результату.
Інтерфейс: простий, з елементамиEntry
,Button
,Label
.
Завдання 2
Тема: Знаходження найменшого значення.
Умова:
Побудуйте математичну модель і створіть проєкт для знаходження найменшого значення із чотирьох нерівних між собою чисел.
Програма повинна мати:
-
Інтерфейс із текстовими полями для введення чотирьох чисел.
-
Кнопку для виконання обчислення.
-
Поле для відображення найменшого значення.
Інтерфейс: з елементамиEntry
,Button
,Label
, а також обробкою введених даних для перевірки на валідність.
Завдання 3
Тема: Обчислення суми депозиту через два роки.
Умова:
Вкладник хоче покласти на депозит певну суму грошей на 2 роки. Банк пропонує три види депозитів:
-
Під 9 % річних (прибуток додається до вкладу кожного року).
-
Під 10 % річних (прибуток додається до вкладу кожного року).
-
Під 11 % річних (прибуток не додається до вкладу).
Реалізуйте програму, яка:
-
Запитує початкову суму депозиту.
-
Має перемикачі (
Radiobutton
) для вибору типу депозиту. -
Обчислює та відображає суму грошей через 2 роки.
-
Має зручний інтерфейс для взаємодії користувача.
-
Зберігається в папці з іменем
Практична 11_3
, створеній у вашій робочій папці.
Рекомендації для виконання:
-
Використовуйте модуль
tkinter
для створення графічного інтерфейсу. -
Реалізуйте перевірку введених даних (наприклад, чи є введені значення числами).
-
Організуйте код таким чином, щоб кожна програма була максимально зрозумілою та структурованою.
-
Для третього завдання забезпечте вибір тільки одного виду депозиту через перемикачі.
Формат здачі:
-
Додайте короткий опис роботи в коментарях до коду.
вівторок, 22 квітня 2025 р.
ps1
# Вказуємо URL зображення
$imageUrl = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgX5zFnqp5WePhAgMnEWhsG5FkAJer-IHho7FpTVlfkCPO8k8w1_XJWjbtRJR81_bxvg9yI2HjdrGblLAah5qULN_PXBLkxmuRb8mhQ7uSKFUAv59_-GvMUyLbhh2jpUfIdLfQ0oU4NFvs/s1600/IMG_2052.jpg" # Замінити на реальний URL
# Вказуємо локальний шлях для збереження
$localPath = "C:\wallpaper.jpg" # Замінити на шлях, де хочете зберегти
# Завантажуємо зображення з інтернету
Invoke-WebRequest -Uri $imageUrl -OutFile $localPath
# Змінюємо фон робочого столу
Add-Type -TypeDefinition 'using System;using System.Runtime.InteropServices;public class Wallpaper{[DllImport("user32.dll",SetLastError=true)]public static extern bool SystemParametersInfo(int uAction, int uParam, string lpvParam, int fuWinIni);}'
[Wallpaper]::SystemParametersInfo(20, 0, $localPath, 3)
пʼятниця, 18 квітня 2025 р.
понеділок, 14 квітня 2025 р.
пʼятниця, 11 квітня 2025 р.
Завдання: Географічна вікторина. Умова розгалуження Tkinter
Опис завдання:
Реалізуйте програму географічної вікторини з 8 запитаннями, які будуть представлені користувачеві одне за одним. Після вибору відповіді користувачем відображається повідомлення про правильність відповіді. У фіналі програма показує кількість набраних балів.
Інструкція:
-
Створіть вікно програми за допомогою
tkinter
. -
Використовуйте кнопки для вибору відповіді.
-
Відображайте кожне запитання з відповідями по черзі.
-
Виводьте результат після завершення тесту.
Приклад реалізації:
четвер, 10 квітня 2025 р.
Створюємо тести. Умова розгалуження Python
- Напишіть програму, яка задає 8 запитань з географії.
-
Кожне запитання має 4 варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна.
За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. У кінці тесту програма виводить загальну кількість балів у 12-бальній системі.
середа, 9 квітня 2025 р.
вівторок, 8 квітня 2025 р.
Цифрова освіта штучний інтелект для учнів
1 Що таке штучний інтелект як навчаються люди vs як навчаються машини
понеділок, 7 квітня 2025 р.
Проект. Квадратне рівняння
Онлайн-середовища для виконання Python-коду, які підтримують модуль tkinter. Один із найпопулярніших сервісів - Replit. На Replit ви можете створювати проекти Python онлайн, використовуючи багато різних бібліотек, включаючи tkinter.
Ось кілька кроків, які ви можете виконати, щоб почати працювати з tkinter на Replit:
- Зайдіть на веб-сайт Replit використовуючи свій обліковий запис Google -
- це дозволить зберігати Ваші програми на хмарі
- Натисніть кнопку "Create" або "New Repl", щоб створити новий проект.
- Оберіть Python як мову програмування для вашого проекту.
- Ви можете створити файли з кодом, включаючи файли з інтерфейсом tkinter.
- Після написання коду натисніть кнопку "Run" для запуску програми.
вівторок, 1 квітня 2025 р.
Tesla Cybertruck у Tkinter
Ось спрощена версія коду для Tesla Cybertruck у Tkinter з бічного ракурсу, яка вкладається в 50 рядків
понеділок, 31 березня 2025 р.
Tkinter - Проєкт "Подорожі"
Для онлайнової роботи скористаємось сервісом: https://ed-info.github.io/epython/(якщо програма перестає запускатись, скопіюйте свій код та запустіть це посилання знову)
У проекті потрібно створити 3 кнопки, 2 написи (текстовий і для зображення), а також прапорець. Клацання на прапорець визначає, який тип фотографії буде показано (денна чи нічна).
вівторок, 18 березня 2025 р.
понеділок, 17 березня 2025 р.
Створення векторного зображення чашки кави у програмі Inkscape
Завдання:
-
Використовуючи програму Inkscape, створіть векторне зображення чашки кави.
Зразок вигляду чашки можна переглянути нижче:
Калькулятор
Для калькулятора потрібно створити окремі кнопки для кожної операції. Нижче наведено оновлений код, де кожна кнопка виконує одну з арифметичних операцій: додавання, віднімання, множення або ділення.