Сторінки

пʼятниця, 16 травня 2025 р.

Скласти програму малювання човника та кита. Черепаша графіка.

 

1. Намалюємо трикутник, використовуючи команди малювання. Уведіть ці команди у вікні консолі:


         from turtle import*
         forward(100)
         right(120)
         forward(100)
         right(120)
         forward(100)
             Черепашка рухається, залишаючи за собою слід. Результат виконання команд малювання наведено на рисунку.


2. Скласти програму малювання човника та кита.



3. Заставимо рухатися черепашку за координатами:


4. Додайте зображення кита. Для цього слід перейти в точку (250, 0), повернути Черепашку вліво на 90° (щоб дуга була зліва від Черепашки), і намалювати дугу з градусною мірою 180°.
up()
goto(250, 0)
down()
left(90)
circle(50, 180)                                     # Малювання спини кита
goto(270, 0)
goto(270, 20)                                      # Малювання хвоста кита
goto(250,0)


Немає коментарів:

Дописати коментар