Сторінки

вівторок, 2 січня 2024 р.

Привіт, світ в Python

 Відкрийте ваш улюблений текстовий редактор або інтегроване середовище розробки (IDE) для Python, таке як PyCharm або Visual Studio Code.

Напишіть наступний код:


Після написання коду збережіть файл з розширенням .py (наприклад, hello.py).

Тепер відкрийте командний рядок (термінал) у вашій операційній системі та перейдіть до каталогу, де ви зберегли файл hello.py.

Введіть наступну команду для виконання програми:


Якщо ви все зробили правильно, ви повинні побачити вивід:


Цей короткий приклад демонструє основу: функцію print(), яка виводить текст на екран. Ви також вивчаєте, як створити простий Python-скрипт та виконати його.

Ваш перший крок у світ програмування Python успішно зроблено! Якщо ви готові перейти до наступних кроків, вивчайте змінні, типи даних, умови та цикли. Успіхів у вивченні Python!

Задача 1.

Допустимо, ми хочемо написати програму, яка обчислює площу прямокутника Ось приклад коду:

# Зчитуємо довжину та ширину прямокутника з користувача length = float(input("Введіть довжину прямокутника: ")) width = float(input("Введіть ширину прямокутника: ")) # Обчислюємо площу прямокутника area = length * width # Виводимо результат print(f"Площа прямокутника з довжиною {length} та шириною {width} дорівнює {area}.")

У цьому прикладі:

  1. input() використовується для отримання введених користувачем значень довжини та ширини.
  2. Значення зберігаються у змінних length та width.
  3. Обчислення площі прямокутника здійснюється за допомогою операції множення (length * width).
  4. Результат зберігається у змінній area.
  5. Форматований рядок (f"...") використовується для зручного виведення результату на екран.

Приклад введення:


Результат виведення:



Задачі на Д/З:

  • Знаходження простих чисел:
Напишіть програму, яка приймає число від користувача та визначає, чи є це число простим.
  • Робота зі списками:
Створіть список чисел. Знайдіть та виведіть максимальний та мінімальний елементи у цьому списку.
  • Перетворення рядка:
Напишіть програму, яка змінює регістр літер у введеному користувачем рядку: перетворює всі літери у верхній або нижній регістр.
  • Знайдіть числа Фібоначчі:
Створіть програму, яка генерує перші N чисел Фібоначчі, де N - число, введене користувачем.
  • Сортування списку:
Створіть список чисел та відсортуйте його у зростаючому порядку, використовуючи будь-який алгоритм сортування.
  • Робота з рядками:
Напишіть програму, яка приймає рядок та визначає, чи є цей рядок паліндромом, ігноруючи пробіли та регістр літер.
  • Гра "Камінь-ножиці-папір":
Реалізуйте гру "Камінь-ножиці-папір" проти комп'ютера. Дайте можливість користувачу вводити свій вибір, генеруйте вибір комп'ютера та визначайте переможця.
  • Калькулятор обчислень:
Створіть простий калькулятор, який приймає введення користувача для двох чисел та оператора (+, -, *, /) та повертає результат обчислення.
  • Робота зі словниками:
Створіть словник, представляючи замовлення у ресторані (наприклад, {'страва': 'піца', 'кількість': 2}). Додайте можливість додавати нові замовлення, виводити їх та обчислювати загальну суму.
  • Знайдіть найчастіше зустрічається слово:
Напишіть програму, яка приймає рядок та визначає найчастіше зустрічається слово у цьому рядку, ігноруючи регістр літер.

Немає коментарів:

Дописати коментар