Сторінки

неділя, 31 грудня 2017 р.

За безпечний Інтернет: Бережи дані змолоду!


15 хвилин - стільки часу знадобилося, щоб дізнатися про людину все, маючи тільки його фотографію.
Не хакери, не досвідчені шахраї, а звичайні користувачі, студенти університетів, змогли це з ходу зробити на дебатах на тему захисту персональних даних.

Одночасно посібник і застереження.


Далі, всім вже, мабуть, ясно, що новий «Айфон» з технологією FaceID був тільки першою ластівкою, і саме розпізнавання візуальних образів скоро стане базисом для дуже багатьох речей, включаючи верифікацію фінансових операцій. Над цим уже працюють. Як ви вважаєте, чи зможуть використовувати шахраї ваші фотографії? 


Зрозуміло, так.

середа, 20 грудня 2017 р.

Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч

Завдання. Створення узорів
1.     Запусти програму Scratch.

2.      Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд.

Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч


Завдання 1. Терези
Першокласники вчаться порівнювати вирази і числа в межах десяти, вико­ристовуючи терези. Дітям потрібно «покласти» на порожню чашу терезів ви­бране з поданого переліку число, щоб терези показували правильно. Якщо гравець обирає правильну відповідь — гра продовжується, інакше — припиняється.

середа, 13 грудня 2017 р.

Завдання ІI етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади 2016/2017 н.р. з інформаційних технологій

Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації
Комунальний вищий навчальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти»

Завдання ІI етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади 2016/2017 н.р.
з інформаційних технологій

Зелені сторінки наших підручників


Ви знаєте, що книги друкують на папері. А чи знаєте ви з чого ж роблять папір? Так, правильно, з дерева. Наша країна багата лісами, але бездумно, як ви розумієте, ліси вирубувати не можна. На варті цього стоять люди, які відповідають і слідкують за тим, щоб ліси вирубували за спеціально передбаченими нормами.

вівторок, 12 грудня 2017 р.

Excel. Організація розгалужень та ітерацій. Задача "Нарахування зарплатні". Задача "Розв'язування нелінійного рівняння

Тема
Excel. Організація розгалужень та ітерацій. Задача "Нарахування зарплатні". Задача "Розв'язування нелінійного рівняння".
Мета
Уміти використовувати логічну функцію ЯКЩО (ЕСЛИ, IF) та абсолютні адреси клітинок для розв'язування типових економічних і математичних задач.

Задача 6 "Нарахування зарплатні"

У відомості нарахування зарплатні є прізвища шести-восьми працівників, які мають одну з трьох категорій: 1, 2, 3. Денна тарифна ставка залежить від категорії так:

понеділок, 11 грудня 2017 р.

Лінійні алгоритми.





Практичне завдання

Створити вивчений проект


Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку
Що таке лінійний алгоритм?
Опишіть дії для створення десятигранника

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.

ГРАНТИ: щоденна шпаргалка грантошукачів.


Для багатьох організацій грант - це можливість перейти на якісно інший рівень роботи. Саме тому важливо вміти цієї можливістю користуватися та дивитися на потенційних грантодавців з позиції довгострокового партнерства. Власне так і є – грантодавці за умови успішної співпраці стають Вашими важливими клієнтами – клієнтами на інтелектуальний продукт, який Ви пропонуєте своїми проектами, рішеннями.

Де шукати?

Розробити мультимедійну презентацію магазина. PowerPoint



Завдання:
Розробити мультимедійну презентацію магазина. Презентація повинна мати наступну структуру:

Засобами середовища MS PowerPoint відтворіть імітацію виклику ліфту

В готелі для зручного підйому відвідувачів та їх вантажу на свій поверх використовується ліфт. Засобами середовища MS PowerPoint відтворіть імітацію виклику ліфту, його підйому та спуску для триповерхового готелю.
Після запуску презентації відображені кнопка виклику та зачинені двері ліфту:

вівторок, 5 грудня 2017 р.

Взаємодія об'єктів. Випадкові числа в Scratch

«Взаємодія об'єктів. Випадкові числа»


Мета: навчитися складати проекти з декількома об'єктами, що взаємодіють між собою.
Завдання. Потрібно в Scratch реалізувати наступний сценарій. Під водою молюск намагається зловити їжу, яка від нього постійно відплигує в нове випадкове місце. Через якийсь час молюскові все-таки вдається зловити і з'їсти їду.

Технологія виконання завдання.
1.     Запустіть програму Scratch.
2.     Видалите з проекту Спрайт 1, він нам не знадобиться для роботи.
3.     Додайте в проект новий спрайт, змініть фон сцени.



Обчислювальні алгоритми в Scratch

«Обчислювальні алгоритми»


Мета: навчитися складати обчислювальні алгоритми змінних.
Завдання. Потрібно в Scratch реалізувати наступний сценарій. Кіт запрошує послідовно значення трьох чисел, знаходить більше з них і суму цих чисел.

Технологія виконання завдання.
1.     Визначимо, які змінні будуть нам потрібні.
A, B, C – це числа, які ми вводитимемо з клавіатури.
Max, Sum – це відповідно максимальне значення і сума.
Алгоритм наступний:
Спочатку порівнюються перші два числа, а потім більше з них порівнюється з третім і результат запам'ятовується в Max.
Для того, щоб запам'ятати більше з перших двох чисел, введемо змінну T.



Малювання в Scratch

Мета: навчитися складати проекти з використанням команд малювання.
Завдання. Потрібно в Scratch реалізувати наступний сценарій. Кіт малює правильний шестикутник із сторонами різного кольору. По натисненню клавіші «пропуск» - колір фону міняється.

Технологія виконання завдання.
1.     Запустіть програму Scratch.
2.     Зменшіть спрайт Кота, змініть фон сцени. Додайте ще один фон іншого кольору.


Додавання нового спрайту в проект.

Додавання нового спрайту в проект.

Створення інтерактивної анімації для нього.

Додавання звукових ефектів в проект.»


Мета: навчитися додавати в проект новий спрайт і створювати для нього анімацію. Навчитися додавати в проект звукові ефекти, настроювати їх.
Завдання. Необхідно створити анімацію привида, що літає під музику (якщо натиснута клавіша «стрілка управо» – привид летить право, якщо натиснута клавіша «стрілка вліво» – привид летить вліво).
Технологія виконання завдання.
1.     Запустіть програму Scratch.
2.     Видалите з проекту Спрайт 1, він нам не знадобиться для роботи.

Створити проект для порівняння двох заданих чисел

Завдання 1. Створити проект для порівняння двох заданих чисел згідно з таким алгоритмом:
  1. Отримати два числа A і B.
  2. Знайти різницю А – B.
  3. При від'ємній різниці повідомити, що число А менше.
  4. При додатній різниці повідомити, що число А більше.
  5. Якщо різниця дорівнює 0, повідомити, що числа збігаються.

понеділок, 4 грудня 2017 р.

Завдання: знайти більше із двох чисел.

Вхідні дані: два числа позначені іменами змінних а і b (за умовою завдання, значення змінних не можуть бути однаковими).

Результатом виконання алгоритму має бути повідомлення більшого числа.

Блок-схема розв'язування задачі:





Алгоритм не працює правильно коли a=b, Вам потрібно доробити алгоритм

середа, 29 листопада 2017 р.

Корисні інтернет ресурси для дітей


СВІТНІ ПОРТАЛИ:
ПІДГОТУЙСЯ ДО УРОКУ:
ЮНИМ НАУКОВЦЯМ:
ВІРТУАЛЬНІ ПІДРУЧНИКИ:
ОСВІТА ON-LINE:

ТА БАГАТО КОРИСНОГО

SCRATCH і МАЛЮВАННЯ

Будиночок під сонцем


Створимо проект, в якому спрайт виступить в ролі художника і намалює будиночок під сонцем.

понеділок, 27 листопада 2017 р.

Олімпіада з інформаційних технологій. Завдання з Microsoft Excel


1.  Створити таблицю, що містить інформацію про співробітників установи наступного змісту: прізвище, ім’я, по батькові співробітника, дата народження, стать, посада, оклад. Таблиця повинна містити не менше 5 записів.

Завдання для виконання засобами табличного процесора. Олімпіада з технологій.


На основі вихідних даних Папероні
.xls створити таблицю згідно зразка (зверніть увагу на типи даних у комірках), дотримуючись вимог:

четвер, 23 листопада 2017 р.

Завдання PowerPoint.Створіть презентацію відповідно до опису





1. Оберіть тему оформлення Экер, змініть колір на Метро, тема шрифтів – Аспект. (1 бал) (якщо технічні умови проведення олімпіади не дозволяють використовувати Office PowerPoint 2007, то членам журі дозволяється самостійно описати пункт №1)

2. Перший слайд. Макет – пустий слайд. Для заголовку презентації використайте відповідний графічний заголовок (Word Art). (2 бали)

3. Другий слайд. Макет – тільки заголовок, містить одне текстове поле. Праворуч вставлено малюнок «Антивірусні програми». (2 бали)

4. Третій слайд. Макет – тільки заголовок. Містить заголовок та об’єкт SmartArt (Схематичні діаграми) – список. (4 бали)

5. Четвертий слайд. Макет – заголовок та об’єкт. (2 бали)

6. Налаштуйте анімації об’єктів на слайдах. (6 балів)

середа, 22 листопада 2017 р.

Формування практичних умінь і навичок роботи в Інтернеті


Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки 

Завдання 1. Дослідження Інтернету 
Прочитай опис загроз, які можуть на тебе очікувати в Інтернеті, та відповідних дій щодо їх запобігання, поданих на сайті Про Інтернет за адресою http://www.prointernet.in.ua/. Порівняй їх із вивченими правилами безпечного використання Інтернету.
Завдання 2. Сайт про тварин 
Знайди в Інтернеті сайт Все про тварин та перевір, чи можна довіряти матеріалам, розміщеним на ньому. Напиши в зошиті.
Завдання 3. Налаштування пошуку
Знайди сайти, на яких можна переглянути схеми для оригамі, налаштувавши безпечний пошук.
Завдання 4. Безпечна поведінка в Інтернеті 
Розподіли твердження, запропоновані у вправі за посиланням 

Завдання додому. 
БЕЗПЕЧНІ ТА КОРИСНІ ІНТЕРНЕТ-САЙТИ ДЛЯ ДІТЕЙ
Перегляньте та зробіть опис одного сайту із запропонованих.
1) http://www.onlandia.org.ua Ресурс з он-лайн безпеки. Електронна пошта.

2) http://lingualeo.ru/ Англійська мова — вивчення он-лайн, ігрова форма. Українські словники. Он-лайн перекладач. Дитячий портал: новини, спілкування, розваги, навчання. Більш підходить для дітей старшого віку.

3) http://podarynok.at.ua/ Творчість, хенд-мейд.

4) http://sonyashnik.com/ Розваги для дітей: книжки, аудіо, відео, ігри.

5) http://maluk.in.ua/ Розвиваючі ігри, творчість.

6) http://www.posnayko.com Журнал «Пізнайко»: вірші, казки, творчість.

7) http://prostir.museum/ Музеї України: фото, статті.

8) http://ukrainaincognita.com/ Живописні міста України: інформація, фото.

9) http://sport.ua/ Новини всіх видів спорту в Україні. Поради для маленьких підприємців.

10) http://maps.google.com/ Он-лайн карти світу.

11) http://www.tvidi.ru/ Дитячий портал-соцмережа: ігри, спілкування, щоденники, фотографії та відеоматеріали.

12) www.mirbibigona.ru/ Дитяча соцмережа: спілкування, музика, фотоальбоми, ігри, новини.

13) http://www.smeshariki.ru/ Сайт присвячений мультфільму «Смішарики». Розважальна соцмережа: ігри, музика, мультфільми.

14) http://www.poissonrouge.com/ Ресурс англо-франкомовний. Надзвичайно простий інтерфейс і усі дії здійснюються мишкою.

15) http://www.shaunthesheep.com/ Сайт присвячений знаменитому мультику «Овечка Шон».

16) http://www.solnet.ee/ Розвиваючі, навчальні ігри для самих маленьких та ще багато цікавого і для батьків.

17) http://allforchildren.ru/ Сайт для дітей та батьків, на якому багато корисного та цікавого для розвитку дітей різного віку. Загадки, колискові, скоромовки, задачі та головоломки, уроки з малювання, енциклопедія, велика кількість ігор для дому та вулиці.

18) http://www.nd.ru/DK Сторінка для юних чомучок та винахідників, опис досвідів та багато довідкової інформації.

19) http://www.1001skazka.com На сайті можна скачати аудіо-файли — казки, аудіо книги.

20) http://vkids.km.ru Ігри для дітей різного віку. Є мультимедіа-уроки.

21) http://membrana.ru Інформаційно-освітній інтернет-журнал про нові технології.

22) http://www.whitewolf.co.ua/ Цікаві матеріали з історії та географії, статті про рослин і тварин. Казки народів світу. Уроки комп'ютерної грамотності. Дитячий форум. Фотогалерея.

23) http://www.teremoc.ru Дитячий сайт з розвиваючими іграми, загадками, ребусами, мультфільмами.

24) http://www.murzilka.org/ Сайт журналу «Мурзилка» з віршами, розкрасками, конкурсами та іншою корисною інформацією.

Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zPIXOPDGRAY. Обговоріть з батьками і запропонуйте продовження списку правил поведінки розумного користувача Інтернету.

Правила Інтернет-безпеки і Інтернет-етики для дітей і підлітків


  1. Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків. 
  2. Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити. 
  3. Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами. 
  4. Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте. 
  5. Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини. 
  6. Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі. 
  7. Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки. 
  8. Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами. 
  9. У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника. 
  10. Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником. 
  11. Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі. 
  12. Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!

понеділок, 20 листопада 2017 р.

Пройдений шлях в Microsoft Excel

Створити на Листі1 в Microsoft Excel таблицю за зразком. Поле Пройдений шлях заповнити значеннями формули: [Середня швидкість на проміжку, км/год] * [Час проходження, год]. Лист1 перейменувати на Автомобільні перегони. До таблиці застосувати функцію Автоформат
На Листі2 (назвати його Результат) заповнити значеннями таблицю: