Цілі:
· навчальна: сформувати свідомі знання з
даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати розгалужені
проекти в середовищі Scratch;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та
моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери,
підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Scratch
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
1. Що таке висловлювання?
2. Які висловлювання називають істинними, а які -
хибними?
3. Чому висловлювання «Якщо — то» і «Якщо — то —
інакше» називаються умовними?
4. Як перевірити, істинним чи хибним є умовне
висловлювання «Якщо — то — інакше»?
Повторення
правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми познайомимось з новим
типом алгоритмів - розгалужені
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з
демонструванням презентації на екрані)
Лінійний алгоритм – це алгоритм який виконується чітко по заданим умовам
та немає відгалуження.
(Ніби виконується по лінії)
Розгалужений алгоритм – це алгоритм який під час виконання має умову і
набуває 2 значень true або false. В результаті чого може виконуватись по різному.
Розгалужений алгоритм має 2 типи розгалуження:
-
Повне розгалуження
-
Не повне розгалуження
V. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Створити схожий проект (демонстрація відео фрагменту)
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та
порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
1. Які типи алгоритмів вам відомо?
2. Які види має алгоритм розгалуження?
3. Що таке термінатор в блок-схемах?
ІХ. Домашнє завдання
Підготуватись до практичної роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар