Сторінки

вівторок, 16 грудня 2025 р.

Геометричні фігури. Публікація інформації в мережі Інтернет. Створення колажів і коміксів в онлайн‑середовищі Canva

 



Обладнання та програмне забезпечення

  • комп’ютер або ноутбук з доступом до Інтернету;

  • обліковий запис Google;

  • онлайн‑сервіс Canva (https://www.canva.com).


Теоретичні відомості (коротко)

Геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник, багатокутник) часто використовуються в дизайні для:

  • структурування інформації;

  • створення акцентів;

  • оформлення ілюстрацій, колажів та коміксів.

Колаж — це композиція з кількох зображень, текстів і фігур.

Комікс — це послідовність зображень (кадрів), що розповідають історію за допомогою малюнків і тексту.


Хід роботи

Завдання 1. Вхід у Canva

  1. Перейдіть на сайт canva.com.

  2. Увійдіть за допомогою Google‑акаунта.

  3. Натисніть кнопку «Створити дизайн».


Завдання 2. Створення колажу з геометричних фігур

  1. Оберіть тип дизайну «Колаж» або «Довільний розмір».

  2. Відкрийте вкладку «Елементи» → «Фігури».

  3. Додайте на полотно не менше 5 різних геометричних фігур.

  4. Змініть:

    • розміри фігур;

    • колір заливки;

    • прозорість (за бажанням).

  5. Додайте короткий текст із назвою колажу.

Вимога: колаж має виглядати охайно та логічно скомпоновано.


Завдання 3. Створення коміксу

  1. Створіть новий дизайн або нову сторінку.

  2. Оберіть шаблон «Комікс» або створіть його самостійно.

  3. Створіть комікс з 3–5 кадрів, використовуючи:

    • геометричні фігури як персонажів або об’єкти;

    • хмарки для тексту (діалоги);

    • коротку історію (шкільна тема, гумор, повчальна ситуація).

Приклад ідеї:

Коло, квадрат і трикутник сперечаються, хто з них найважливіший у геометрії.


Завдання 4. Збереження та публікація

  1. Натисніть «Поділитися».

  2. Збережіть роботу у форматі PNG або JPG.

  3. Скопіюйте посилання на роботу або опублікуйте її:

    • у Google Classroom;

    • на шкільному сайті;

    • у навчальній соціальній мережі (за дозволом учителя).


Результат роботи

Учень повинен мати:

  • 1 колаж з геометричних фігур;

  • 1 комікс (3–5 кадрів);

  • посилання або файл із готовою роботою.


Критерії оцінювання (12 балів)

  • виконано всі завдання — 4 бали;

  • правильне використання геометричних фігур — 3 бали;

  • креативність та охайність оформлення — 3 бали;

  • вміння зберегти та опублікувати роботу — 2 бали.


Висновок

У ході практичної роботи учні навчилися використовувати геометричні фігури в дизайні, створювати колажі та комікси, а також публікувати власні цифрові роботи в мережі Інтернет.

Немає коментарів:

Дописати коментар