Обладнання та програмне забезпечення
комп’ютер або ноутбук з доступом до Інтернету;
обліковий запис Google;
онлайн‑сервіс Canva (https://www.canva.com).
Теоретичні відомості (коротко)
Геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник, багатокутник) часто використовуються в дизайні для:
структурування інформації;
створення акцентів;
оформлення ілюстрацій, колажів та коміксів.
Колаж — це композиція з кількох зображень, текстів і фігур.
Комікс — це послідовність зображень (кадрів), що розповідають історію за допомогою малюнків і тексту.
Хід роботи
Завдання 1. Вхід у Canva
Перейдіть на сайт canva.com.
Увійдіть за допомогою Google‑акаунта.
Натисніть кнопку «Створити дизайн».
Завдання 2. Створення колажу з геометричних фігур
Оберіть тип дизайну «Колаж» або «Довільний розмір».
Відкрийте вкладку «Елементи» → «Фігури».
Додайте на полотно не менше 5 різних геометричних фігур.
Змініть:
розміри фігур;
колір заливки;
прозорість (за бажанням).
Додайте короткий текст із назвою колажу.
Вимога: колаж має виглядати охайно та логічно скомпоновано.
Завдання 3. Створення коміксу
Створіть новий дизайн або нову сторінку.
Оберіть шаблон «Комікс» або створіть його самостійно.
Створіть комікс з 3–5 кадрів, використовуючи:
геометричні фігури як персонажів або об’єкти;
хмарки для тексту (діалоги);
коротку історію (шкільна тема, гумор, повчальна ситуація).
Приклад ідеї:
Коло, квадрат і трикутник сперечаються, хто з них найважливіший у геометрії.
Завдання 4. Збереження та публікація
Натисніть «Поділитися».
Збережіть роботу у форматі PNG або JPG.
Скопіюйте посилання на роботу або опублікуйте її:
у Google Classroom;
на шкільному сайті;
у навчальній соціальній мережі (за дозволом учителя).
Результат роботи
Учень повинен мати:
1 колаж з геометричних фігур;
1 комікс (3–5 кадрів);
посилання або файл із готовою роботою.
Критерії оцінювання (12 балів)
виконано всі завдання — 4 бали;
правильне використання геометричних фігур — 3 бали;
креативність та охайність оформлення — 3 бали;
вміння зберегти та опублікувати роботу — 2 бали.
Висновок
У ході практичної роботи учні навчилися використовувати геометричні фігури в дизайні, створювати колажі та комікси, а також публікувати власні цифрові роботи в мережі Інтернет.
Немає коментарів:
Дописати коментар