Завдання
1. Трикутник і коло (4 бали)
Використайте
комп'ютерну модель трикутника, вписаного
в коло, за адресою https://ggbm.at/NKBKwrKf,
проведіть дослідження, як розміщується
центр кола, описаного навколо трикутника,
залежно від виду трикутника.
Зауважте,
що змінити вигляд трикутника можна,
змінюючи положення його вершин. Зробіть
висновок про вид і призначення комп'ютерної
моделі.
Завдання
2. Хімічний експеримент (10 балів)
Створіть
комп'ютерну модель проведення експерименту
з хімії, під час
якого
відбувається реакція йонного обміну,
у результаті якого виділяється газ.
Збережіть
модель з іменем Хімічна
реакція
у
власній структурі папок:
Документи\9-А(Б)
клас\Власне прізвище\Урок 23\
Завдання
3. Грілка (10 балів)
Учні
9 класу проводять дослідження для
визначення, що ефективніше використовувати
як грілку: цеглину масою 2 кг чи воду
об'ємом 2 л, налиту, наприклад, у пластикову
пляшку. Вважають, що і цегла, і вода
охолоджуватимуться на однакову
температуру. Використовуючи відомі з
курсу фізики формули для обчислення
кількості теплоти, дев'ятикласники
склали математичну модель задачі:
Розробіть
обчислювальну комп'ютерну модель, яка
відповідає поданій математичній.
Доберіть засіб для створення моделі
самостійно. Дані про питомі теплоємності
води св,
цегли сц
та густину води рв
знайдіть в Інтернеті. За отриманим
значенням зробіть висновок: якщо отримане
значення більше 1, то краще використовувати
воду, якщо ні – цеглину. Збережіть модель
з іменем Грілка
у
власній структурі папок:
Документи\9-А(Б)
клас\Власне прізвище\Урок 23\
Завдання
4. Велика двадцятка (10 балів)
Складіть
карту знань про країни-члени Великої
двадцятки (G-20). Розмістіть країни,
згрупувавши їх за територіальним
принципом так, щоб назви вузлів відповідали
континентам. Для кожної країни додайте
посилання на відповідну статтю у
Вікіпедії. Визначте за комп'ютерною
моделлю континент, на якому розташовано
найбільше країн-членів Групи двадцяти
міністрів фінансів та керівників
центральних банків. Свою відповідь
позначте червоним кольором відповідного
вузла. Збережіть карту з іменем Велика
двадцятка
у
власній структурі папок:
Документи\9-А(Б)
клас\Власне прізвище\Урок 23\
Закрийте
всі відкриті вікна.
Повідомте
вчителя про завершення роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар