Сторінки

понеділок, 9 квітня 2018 р.

Порівняння традиційного та «перевернутого» навчання




Традиційне навчання
«Перевернуте» навчання
Підготовка до уроку
·      Учитель готує дидактичні матеріали до уроку
·      Учні читають удома матеріали, які вивчали на уроці, у підручнику та робочих зошитах
·      Учитель готує текстові та відеоматеріали відповідно до теми уроку і розміщує їх в інтернеті (у віртуальному навчальному середовищі)
·      Учні ознайомлюються з темою наступного уроку, переглядаючи матеріали вчителя в Інтернеті, а також повторюють тему попереднього уроку за допомогою онлайн- матеріалів
Перебіг уроку
·      Учитель розповідає тему уроку, детально пояснює матеріал, який є найбільш проблемним для учнів
·      Учні сприймають від учителя нову для себе інформацію
·      Учитель пропонує учням інтерактивні вправи, під час розв'язання яких вони застосують отримані вдома знання
·      Учні розв’язують інтерактивні вправи, застосовуючи отримані вдома знання
Завершення уроку
·      Учитель дає учням домашнє завдання за вивченою у класі темою
·      Учні отримують домашнє завдання
·      Учитель надає учням відео-та аудіо матеріали для підготовки наступної теми, що будуть вивчати, а також повідомляє, що завжди готовий до зворотного зв'язку онлайн
·      Учні отримують онлайн-матеріали для підготовки до наступного уроку, інтерактивні вправи для удосконалення на практиці своїх умінь і навичок

Немає коментарів:

Дописати коментар