Сторінки

неділя, 31 грудня 2017 р.

За безпечний Інтернет: Бережи дані змолоду!


15 хвилин - стільки часу знадобилося, щоб дізнатися про людину все, маючи тільки його фотографію.
Не хакери, не досвідчені шахраї, а звичайні користувачі, студенти університетів, змогли це з ходу зробити на дебатах на тему захисту персональних даних.

Одночасно посібник і застереження.


Далі, всім вже, мабуть, ясно, що новий «Айфон» з технологією FaceID був тільки першою ластівкою, і саме розпізнавання візуальних образів скоро стане базисом для дуже багатьох речей, включаючи верифікацію фінансових операцій. Над цим уже працюють. Як ви вважаєте, чи зможуть використовувати шахраї ваші фотографії? 


Зрозуміло, так.

середа, 20 грудня 2017 р.

Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч

Завдання. Створення узорів
1.     Запусти програму Scratch.

2.      Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд.

Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч


Завдання 1. Терези
Першокласники вчаться порівнювати вирази і числа в межах десяти, вико­ристовуючи терези. Дітям потрібно «покласти» на порожню чашу терезів ви­бране з поданого переліку число, щоб терези показували правильно. Якщо гравець обирає правильну відповідь — гра продовжується, інакше — припиняється.

середа, 13 грудня 2017 р.

Завдання ІI етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади 2016/2017 н.р. з інформаційних технологій

Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації
Комунальний вищий навчальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти»

Завдання ІI етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади 2016/2017 н.р.
з інформаційних технологій

Зелені сторінки наших підручників


Ви знаєте, що книги друкують на папері. А чи знаєте ви з чого ж роблять папір? Так, правильно, з дерева. Наша країна багата лісами, але бездумно, як ви розумієте, ліси вирубувати не можна. На варті цього стоять люди, які відповідають і слідкують за тим, щоб ліси вирубували за спеціально передбаченими нормами.

вівторок, 12 грудня 2017 р.

Excel. Організація розгалужень та ітерацій. Задача "Нарахування зарплатні". Задача "Розв'язування нелінійного рівняння

Тема
Excel. Організація розгалужень та ітерацій. Задача "Нарахування зарплатні". Задача "Розв'язування нелінійного рівняння".
Мета
Уміти використовувати логічну функцію ЯКЩО (ЕСЛИ, IF) та абсолютні адреси клітинок для розв'язування типових економічних і математичних задач.

Задача 6 "Нарахування зарплатні"

У відомості нарахування зарплатні є прізвища шести-восьми працівників, які мають одну з трьох категорій: 1, 2, 3. Денна тарифна ставка залежить від категорії так:

понеділок, 11 грудня 2017 р.

Лінійні алгоритми.





Практичне завдання

Створити вивчений проект


Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку
Що таке лінійний алгоритм?
Опишіть дії для створення десятигранника

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.

ГРАНТИ: щоденна шпаргалка грантошукачів.


Для багатьох організацій грант - це можливість перейти на якісно інший рівень роботи. Саме тому важливо вміти цієї можливістю користуватися та дивитися на потенційних грантодавців з позиції довгострокового партнерства. Власне так і є – грантодавці за умови успішної співпраці стають Вашими важливими клієнтами – клієнтами на інтелектуальний продукт, який Ви пропонуєте своїми проектами, рішеннями.

Де шукати?

Розробити мультимедійну презентацію магазина. PowerPoint



Завдання:
Розробити мультимедійну презентацію магазина. Презентація повинна мати наступну структуру:

Засобами середовища MS PowerPoint відтворіть імітацію виклику ліфту

В готелі для зручного підйому відвідувачів та їх вантажу на свій поверх використовується ліфт. Засобами середовища MS PowerPoint відтворіть імітацію виклику ліфту, його підйому та спуску для триповерхового готелю.
Після запуску презентації відображені кнопка виклику та зачинені двері ліфту:

вівторок, 5 грудня 2017 р.

Взаємодія об'єктів. Випадкові числа в Scratch

«Взаємодія об'єктів. Випадкові числа»


Мета: навчитися складати проекти з декількома об'єктами, що взаємодіють між собою.
Завдання. Потрібно в Scratch реалізувати наступний сценарій. Під водою молюск намагається зловити їжу, яка від нього постійно відплигує в нове випадкове місце. Через якийсь час молюскові все-таки вдається зловити і з'їсти їду.

Технологія виконання завдання.
1.     Запустіть програму Scratch.
2.     Видалите з проекту Спрайт 1, він нам не знадобиться для роботи.
3.     Додайте в проект новий спрайт, змініть фон сцени.



Обчислювальні алгоритми в Scratch

«Обчислювальні алгоритми»


Мета: навчитися складати обчислювальні алгоритми змінних.
Завдання. Потрібно в Scratch реалізувати наступний сценарій. Кіт запрошує послідовно значення трьох чисел, знаходить більше з них і суму цих чисел.

Технологія виконання завдання.
1.     Визначимо, які змінні будуть нам потрібні.
A, B, C – це числа, які ми вводитимемо з клавіатури.
Max, Sum – це відповідно максимальне значення і сума.
Алгоритм наступний:
Спочатку порівнюються перші два числа, а потім більше з них порівнюється з третім і результат запам'ятовується в Max.
Для того, щоб запам'ятати більше з перших двох чисел, введемо змінну T.



Малювання в Scratch

Мета: навчитися складати проекти з використанням команд малювання.
Завдання. Потрібно в Scratch реалізувати наступний сценарій. Кіт малює правильний шестикутник із сторонами різного кольору. По натисненню клавіші «пропуск» - колір фону міняється.

Технологія виконання завдання.
1.     Запустіть програму Scratch.
2.     Зменшіть спрайт Кота, змініть фон сцени. Додайте ще один фон іншого кольору.


Додавання нового спрайту в проект.

Додавання нового спрайту в проект.

Створення інтерактивної анімації для нього.

Додавання звукових ефектів в проект.»


Мета: навчитися додавати в проект новий спрайт і створювати для нього анімацію. Навчитися додавати в проект звукові ефекти, настроювати їх.
Завдання. Необхідно створити анімацію привида, що літає під музику (якщо натиснута клавіша «стрілка управо» – привид летить право, якщо натиснута клавіша «стрілка вліво» – привид летить вліво).
Технологія виконання завдання.
1.     Запустіть програму Scratch.
2.     Видалите з проекту Спрайт 1, він нам не знадобиться для роботи.

Створити проект для порівняння двох заданих чисел

Завдання 1. Створити проект для порівняння двох заданих чисел згідно з таким алгоритмом:
  1. Отримати два числа A і B.
  2. Знайти різницю А – B.
  3. При від'ємній різниці повідомити, що число А менше.
  4. При додатній різниці повідомити, що число А більше.
  5. Якщо різниця дорівнює 0, повідомити, що числа збігаються.

понеділок, 4 грудня 2017 р.

Завдання: знайти більше із двох чисел.

Вхідні дані: два числа позначені іменами змінних а і b (за умовою завдання, значення змінних не можуть бути однаковими).

Результатом виконання алгоритму має бути повідомлення більшого числа.

Блок-схема розв'язування задачі:





Алгоритм не працює правильно коли a=b, Вам потрібно доробити алгоритм