На запитання: "Чого ви очікуєте від школи?" роботодавці, бізнесмени, політичні діячі, керівники шкіл та вчителі відповідають: "Треба виховувати дитину, яка вміє спочатку самостійно вчитись, а потім самостійно та творчо працювати і жити". В школі учень повинен навчитися, в першу чергу, самостійно формувати мету та шляхи її досягнення. Цього досягти значно важче, ніж навчити читати, писати та лічити. Деякі наївно вважають, що учити – значить заучувати, запам’ятовувати, відтворювати (часом не розуміючи суті справи). Ця схема навчання, доведена до абсурду.
Сайт присвячений онлайн сервісам і методам їх застосування
в навчальному процесі
Сторінки
▼
середа, 30 грудня 2015 р.
Проблемна ситуація як засіб навчально-виховної діяльності вчителясередньої школи
На запитання: "Чого ви очікуєте від школи?" роботодавці, бізнесмени, політичні діячі, керівники шкіл та вчителі відповідають: "Треба виховувати дитину, яка вміє спочатку самостійно вчитись, а потім самостійно та творчо працювати і жити". В школі учень повинен навчитися, в першу чергу, самостійно формувати мету та шляхи її досягнення. Цього досягти значно важче, ніж навчити читати, писати та лічити. Деякі наївно вважають, що учити – значить заучувати, запам’ятовувати, відтворювати (часом не розуміючи суті справи). Ця схема навчання, доведена до абсурду.
ДЕЯКІ АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ
Згідно пункту 5 Статуту Профспілки працівників освіти і науки України метою діяльності Профспілки є здійснення, представництво та захист трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів Профспілки.
Інформація, викладена у цьому збірнику, є відповіддю на питання, які найчастіше цікавлять працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.
Розвиваємо зорьову пам’ять
Подивіться на протязі 20 секунд на ряд чисел (виділивши його). Намагайтеся запам'ятати їх взаємне розташування, яке за яким знаходиться. Після цього ви повинні закрити числа і відповісти на питання.