вівторок, 10 грудня 2019 р.

НА ЯКУ ТЕМУ СТВОРИТИ САЙТ АБО НАВІЩО ПОТРІБНА МАШИНА ЧАСУ


Ваш сайт може стати саме тим золотим джерелом, якщо грамотно підійти до вибору теми. Перш ніж взятися за вже якийсь розкручений мотивчик, поставте собі три прості питання, які використовують у всіх тренінгах коучі з професійного росту:
  1. Яка справа мені приносить задоволення?
  2. У чому я унікальний? Що у мене виходить краще, ніж у інших? Чим я мрію поділитися з оточуючими?
  3. Що цікавить людей і що їм потрібно?
І навіть якщо після цих мегапопулярних питань з філософським підтекстом ви не можете зрозуміти, який сайт потрібен і, на яку тематику, тоді давайте подивимося, що зараз в топі:
  1. Авто.
  2. Нерухомість.
  3. Медицина
  4. Фінансові послуги.
  5. Промислові товари.
  6. Ремонт житла.
  7. Краса і здоров'я.
  8. Особисті речі.
  9. Зв'язок.
  10. Меблі.
Як ви самі розумієте, сайтів на таку тематику, ну прям, дуже багато. Зате це перевірено, що вона буде приносити реальні гроші. Звичайно, ви можете зробити сайт з цими всіма топовими категоріями. Креативно! Але тоді ваш сайт буде  про все і ні про що. Спочатку, це приверне більшу аудиторію, але потім вона вся розбіжиться, бо зрозуміє безглуздість цього ресурсу.

Ресурси графічного контенту: 

lenagold.ru
freepik.com
studio.envato.com
fl.ru
computerarts.co.uk
edustyle.net
davidairey.com
behance.net
pdf-mags.com
cssbeauty.com

Немає коментарів:

Дописати коментар