понеділок, 20 травня 2019 р.

Компетентнісні завданя з інформатики

ЗАВДАННЯ 1


До тебе приїхали гості із закордону. Їх цікавлять назви українських зимових місяців і чому саме так вони називаються. Чи знаєш ти сам це? Перевір себе, виконавши наступні завдання.
1.Співвіднеси правильні відповіді із відповідною назвою місяця.
1.      Новий рік починає, половину зими відсікає.
2.      Землю грудить, а хату студить.
3.      Його прикмети – хурделиці та замети.
4.      Сонце повертає на бік весни.
5.      Січе та морозить.
6.      Крижані мости на річках зводить.
Грудень
Січень
Лютий




2.Добав власні прикмети, приказки про зимові місяці.

3.Придумай емблеми до кожного місяця.


*** Підказку знайдеш на сторінках 73 – 74 підручника «Природознавство» 2 клас І. Грущинська.

ЗАВДАННЯ 2
Ти познайомився в Інтернеті з однолітком, який живе у південній країні, де він ніколи не бачив зими. Йому цікаво, як тварини в нашій місцевості зимують. Чи можеш ти йому про це розповісти. Перевір себе. Заповни таблицю.
Кабан, шпак, козуля, їжак, вовк, ведмідь, лось, ластівка, борсук, лисиця, соловей, снігур, лелека.

Залягають у сплячку
Ведуть активний спосіб життя
Відлітають у вирій
1
2
1
2
1
2

Склади розповідь про те, як ти допомагаєш взимку диким тваринам перенести холод і голод.

Намалюй тварин, яких твій друг на півдні ніколи не зможе побачити.

Підказку знайдеш на сторінках 82 -85 підручника «Природознавство» 2 клас І. Грущинська.

ЗАВДАННЯ 3
Уяви таку ситуацію:
На вулиці випало багато снігу. Діти вийшли на подвір’я і весело забавляються. Поруч стоїть хлопчик, який закутаний з ніг до голови теплим одягом і спостерігає за іграми однолітків.  Що ти йому порадиш?
А) посміятись над нерозумними дітьми, які бездумно валяються у снігу;
Б) піти додому , змінити одяг і приєднатися до гурту;
В) вилікуватись, зайнятись загартуванням.
Правильно вибрана порада – 3 бали.
Склади поради для правильного загартовування, які допоможуть менше хворіти взимку і вести активний спосіб життя у будь-яку пору року.
1.
2.
3.
За кожну  правильну пораду -3 бали.
ЗАВДАННЯ 4
Твоя улюблена вчителька захворіла і попросила тебе допомогти їй пояснити нову тему «Як працює наш організм». Перевір, чи готовий ти допомогти своїй вчительці.
Підказка на сторінці 145 підручника «Природознавство» І. Грущинської.

Запиши, які арабські цифри відповідають римським цифрам.
Системи органів                             

 І  - Кровоносна
II  —  Нервова
III       — Дихальна
IV      — Травна
V —  Скелет і м'язи
VI —  Органи чуття


Функції
1.     Надання міцності й форми тілу, здійснення рухів.
2.     Перетравлення їжі, забезпечення організму поживними речовинами.
3.     Сприймання змін у навколишньому середовищі.
4.     Газообмін між організмом і навколишнім середовищем.
5.     Постачає всім органам кисень та поживні речовини.
6.     Об'єднує організм в єдине ціле.


I
II
III
IV
V
VI







Максимальна оцінка – 10 балів + 2 Бали за творчість
Джерело https://skarbnichkavchitelja.blogspot.com

Немає коментарів:

Дописати коментар