понеділок, 14 листопада 2016 р.

Поняття мови програмування. Складові мови програмування


Поняття мови програмування. Складові мови програмування.


Цілі:
  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, познайомити з мовами програмування;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
  1. Що таке алгоритм? Що таке система команд виконавця алгоритму? У чому полягає формальність виконання алгоритму виконавцем?
  2. Що таке комп’ютерна програма?
  3. Яку мову програмування ви вивчали в попередніх класах? Пригадайте кілька команд цієї мови програмування?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Від сьогоднішнього уроку ми поринемо в світ програмування.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Програма – це набір команд (вказівок, інструкцій), призначений для виконання комп’ютером у певній послідовності.
Мова, яка використовується для запису алгоритмів, призначених для виконання комп’ютером, називається мовою програмування.
Компілятор - це комп'ютерна програма (або набір к. програм), що перетворює (компілює) вихідний код, написаний певною мовою програмування, на семантично еквівалентний код в іншій мові програмування, який, як правило, необхідний для виконання програми машиною, наприклад, комп'ютером.

V. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань
VII. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
  1. Що таке мова програмування?
  2. З чого складається мова програмування?
  3. Як називається «програма перекладач» переводу віхідного коду в двійковий?
  4. Опишіть логіку роботи програми?
ІХ. Домашнє завдання
Опрацювати матеріал на сторінках 154-155 

Немає коментарів:

Дописати коментар