середа, 30 листопада 2016 р.

Принципи роботи у візуальному середовищі розробки програм. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Відкриття програмного проекту, його компіляція, збереження, виконання. Структура й складові елементи програм. Редагування коду обробників подій, пов’язаних з елементами керування. Створення найпростішого програмного проекту


Цілі:
  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати власний проект та програмувати елементарні дії з об’єктами на основі фотоальбому;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Delphi7, Lazarus
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
  1. З чого складається кожна мова програмування?
  2. Яку мову програмування ми будемо вивчати?
  3. Яка логіка роботи програм?
  4. Що таке компілятор?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми створимо свій перший проект та невеличкий фотоальбом
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
V. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Створити даний проект – потрібні фото знайдете на робочому столі в папці «11 клас - Перший проект»
або скачати картини 
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
  1. Що означає фрагмет коду image7
  2. Що таке параметр?
  3. Яких значень може набувати параметр visible? Що вони означають?
  4. Прочитейте програмний код label3.visible:=false;
ІХ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 2.4. Підготуватись до практичної роботи