понеділок, 24 жовтня 2016 р.

Локальна мережа, використання мережевих папок


Урок7.Локальна мережа, використання мережевих папок.


Цілі:
·        навчальна: сформуватисвідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити використовуватимережеві папки;
·        розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
·        виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
1.     Що називається файловою системою?
2.     Які існують об’єкти файлової системи?
3.     Що таке буфер обміну?
4.     Які існують носії інформації?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми будемо говорити про один з найреволюційніших винаходів людства – мережі
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Комп’ютерна мережа - цесукупністькомп’ютерів та іншихпристроїв з відповіднимпрограмнимзабезпеченням, з’єднанихканаламипередаванняданих.
ArpaNet- перша комп’ютерна мережа запущена в січні 1969 року. З’єднанобуло 4 ПК
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Усвідомлення набутих знань
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
1.     Створити на робочому столі папку назвавши її «Ваше прізвище та ім’я»
2.     Відкрити мережу класу інформатики
3.     Перейти до комп’ютера вчителя «Teacher»
4.     Перейти в папку «5 клас – локальна мережа»
5.     Створити в папці «5 клас – локальна мережа» текстовий документ, назватийогосвоїмпрізвищем та ім’ям.
6.     В Ваш текстовий документ вписату Вашу дату народженнята зберегтийого.
7.     ДочекатисьпокиВашіоднокласникисворятьсхожітекстовідокументи та скопіювати до себе на комп’ютер у власну папку дані про одного з Ваших друзів.
8.     Продемонструвати результат вчителю.
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
1.     Що таке комп’ютерна мережа?
2.     Скільки комп’ютерів вперше утворили мережу?
3.     Навіщо використовується мережа?
4.     Що таке локальна мережа?
ІХ. Домашнє завдання